معاون وزير راه و شهرسازي گفت: رضايتي از روند تامين منابع مالي ندارم و مشكل مالي و منابع ما تنها در تعامل با ساير ما بخشی تامين مي‌شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، عبدالعلي صاحب محمدي در حاشيه نخستين نمايشگاه بين المللي حمل و نقل و صنايع ريلي با بیان اینکه از روند تامین منابع راضی نیستیم، گفت: مشكل مالي و منابع ما در تعامل با ساير ما بخشی تامين مي شود.

وي با بيان اينكه همیشه مشکلات مالی وجود دارد و نمی توان آن را به طور کامل حل کرد، افزود: منابع، تابع طرحهای توسعه است و با توسعه طرح ها مشكلات مالي نيز حل مي شود.

صاحب محمدي در ادامه اظهار داشت: با اجرای اصل 44 قانون اساسی تمامی اقدامات و پروژه ها به دست بخش خصوصی انجام مي گیرد، بنابراین باید از کانال خصوصی سازی منابع پروژه ها هم تامین شود.

وی افزود: در حال حاضر بیش از 600 میلیون یورور پروژه تعریف شده است و امیدواریم که شرایط بانک ها برای اعطای تسهیلات بهبود پیدا کند ضمن آنکه فاینانس و استفاده از روش های جدید تجدید منابع می تواند مشکلات ما را در تامین منابع کمتر کند.

مدیرعامل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی در خصوص دو خطه کردن خطوط، اظهار داشت: تاکنون مسیر ریلی بافق - بندرعباس به اتمام رسیده و دو خطه کردن قم به اراک را به زودی شروع می کنیم، همچنین در اهواز - خرمشهر بخشی از کار تمام شده و بخش دیگر در دستور کار است.

صاحب محمدی با بیان اینکه دو خطه کردن مسیر بافق - میبد به سمت اصفهان بطول 600 کیلومتر شروع شده است، بیان کرد: زیرسازی 50 کیلومتر از این مسیر انجام شده و برای باقی قسمتها مناقصه در حال انجام است./س
برچسب ها: رضایت ، ریلی ، تامین ، منابع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار