مالباختگان با شماره 21866093 تماس بگيرند؛

جيب‌بر حرفه‌اي B.R.T در لباس سرباز وظيفه/ اعتراف به صد‌ها فقره جيب‌بري+عکس

رييس کلانتري 106 نامجو گفت: يک جيب‌بر حرفه‌اي B.R.T با اعتراف به صد‌ها فقره سرقت دستگير شد.

سرهنگ معاني در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران؛ در تشريح خبر فوق اظهار داشت: در پي شکايت گروه کثيري از هموطنان در خصوص جيب بري در اتوبوس‌هاي B.R.T ماموران بلافاصله اقدامات خود را آغاز کردند.
رييس کلانتري 106 نامجو در ادامه اذعان داشت: در اين راستا ماموران به طور نامحسوس در اتوبوس‌هاي B.R.T حضور پيدا کرده و با دقت خود تمام محيط را زير نظر گرفتند.
اين مقام مسئول انتظامي در ادامه ابراز داشت: ماموران پس از چندين روز فعاليت مستمر توانستند يک متهم را در حين ارتکاب سرقت در اتوبوس B.R.T  انقلاب شناسايي و بلافاصله دستگير کنند، که در بررسي از فرد مذکور 47 هزار توان متعلق به يکي از شهروندان در دستش کشف شد.
وي در ادامه خاطرنشان کرد: در نهايت متهم به همراه تعدادي از شکات به کلانتري انتقال داده شدند، و متهم نيز به دليل اعتراف صريح به صد‌ها فقره جيب‌بري رد لباس‌هاي متفاوت در خطوط B.R.T به پايگاه هشتم پليس آگاهي تهران بزرگ جهت کشف ساير جرائم انتقال داده شد.
لازم به ذکر که پليس تهران از هموطناني که در خطوط B.R.T از آنان جيب بري شده در خواست کرد، به پايگاه هشتم پليس آگاهي تهران بزرگ مراجعه کنند و يا با شماره تلفن 21866093 تماس حاصل فرمايند./ف

برچسب ها: جیب ، سارق ، سرباز ، وظیفه ، اتوبوس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار