کلانتر 150تهرانسر خبر داد:

انهدام باند سارقان خودرو در غرب پايتخت

سرگرد قاسم آبادي صبح امروز از دستگيري دو سارق حرفه ايي خودرو در منطقه تهرانسر خبر داد و افزود:متهمان با اقدام اطلاعاتي ماموران شناسايي و دستگير شدند.

 به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران، سرگرد مسلم قاسم آبادي رييس کلانتري150 تهرانسر ضمن اشاره به انهدام باند سارقان خودرو در منطقه تهرانسر از جزييات و نحوه دستگيري متهمان پرونده سخن گفت.
 
اين مقام انتظامي در تشريح خبر فوق گفت:با افزايش شکايت شهروندان تهراني ساکن محدوده مذکور مبني بر سرقت خودرو و لوازم خودرو ، اقدامات ماموران اين يگان براي شناسايي و بازداشت سارق يا سارقان آغاز شد.
 
وي افزود:تحقيقات ادامه داشت و نقاط جرم خبر تحت نظر قرار گرفت تا اينکه يکي از تيم هاي گشت انتظامي شب گذشته هنگام گشتزني در خيابان هاي اصلي تهرانسر به راننده يک دستگاه خودرو پرايد که در حال پرسه زني بود مشکوک شده و با استعلام پلاک آن درمي يابند خودرو سرقتي است که ماموران بلافاصله خودرو را توقيف و متهم را به کلانتري منتقل مي کنند.
 
قاسم آبادي ادامه داد:متهم پس از انتقال بلافاصله تحت بازجويي هاي پليسي قرار مي گيرد که ضمن معرفي خود به نام "مهرداد" در بازجويي هاي اوليه اعلام مي دارد خودرو را از شخصي به هويت ميثم تحويل گرفته است در پي اعترافات متهم ماموران طي يک قرار سوري با استفاده از شگردهاي پلسيي متهم رديف دوم را شناسايي و طي يک عمليات تعقيب و مراقبت پليسي وي را دستگير و به کلانتري منتقل مي کنند.
 
اين مقام مسئول در پليس پايتخت اظهار داشت:پس از انجام بازجويي فني و تخصصي در دايره تجسس از متهم اصلي وي به سرقت يک فقره خودروي ديگر اعتراف نمود و پس از اعلام محل اختفاي آن ماموران به محل اعلامي اعزام و موفق به کشف يکدستگاه خودرو پرايد ديگر که 31 فروردين ماه از حوزه استحفاظي کلانتري 141 شهرک راه آهن به سرقت رفته بود،شدند.
 
کلانتر 15 تهزانسر در پايان خاطرنشان کرد:با اقرار صريح متهمان به سرقت خودرو پرونده آنان براي بررسي بيشتر و کشف ساير جرايمشان و شناسايي ساير مالباختگان در اختيار کارآگاهان پايگاه پنجم پليس آگاهي فرماندهي انتظامي تهران بزرگ قرر گرفت.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار