با تلاش بي وقفه پليس آگاهي تهران بزرگ جواني که بر سر يک بازي پسرخاله خود را به قتل رسانده بود ، دستگير شد.

 به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران، ساعت21:00 مورخه 28/10/1391 از طريق مركز فوريت هاي پليسي 110 كشف جسدي در خيابان زربافيان ـ كوچه مرادي به كلانتري 115 رازي اعلام شد .
 
با حضور مأموران كلانتري و بررسيهاي اوليه مشخص شد فردي به هويت "برزو . ك" ( 27ساله ) بر اثر ضربات متعدد چاقو به بيمارستان منتقل و فوت کرده است . پرونده در اداره دهم پليس آگاهي :
 
با تشکيل پرونده مقدماتي با موضوع "قتل عمد" و به دستور بازپرس شعبه اول دادسراي ناحيه 27 تهران ، پرونده جهت رسيدگي تخصصي در اختيار کارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت . اظهارات برادر مقتول و معرفي قاتل :
 
با آغاز رسيدگي به اين پرونده ، يکي از برادران مقتول در اظهارات اوليه خود به کارآگاهان عنوان داشت که پسرخاله ي آنها به هويت "فرشيد . چ" ( 25 ساله ) طي تماس تلفني عنوان کرده که او مرتکب قتل شده است .
 
برادر مقتول در ادامه اظهاراتش گفت : "برادرم به همراه پسرخاله اش به نام "فرشيد . چ" در يک خانه مجردي در خيابان زربافيان زندگي مي کرد ؛ شب حادثه فرشيد با من تماس گرفت و گفت : "برو داخل کوچه ؛ برادرت را کشتم" . به سرعت خود را به داخل کوچه رسانده و مشاهده کردم که برادرم ( بروز ) بر روي زمين افتاده و خون زيادي از وي رفته است " .تحقيقات پليسي و دستگيري قاتل :
 
در ادامه رسيدگي به پرونده ، کارآگاهان اطلاع پيدا کردند که فرشيد پس از وقوع جنايت از تهران متواري شده است ؛ بلافاصله اقدامات پليسي جهت شناسايي مخفيگاه آغاز و کارآگاهان اطلاع پيدا کردند که متهم پس از متواري شدن ، در يکي از شهرهاي غرب کشور مخفي شده است .
 
با شناسايي دقيق مخفيگاه متهم ، هماهنگي لازم قضايي انجام و کارآگاهان اداره دهم با اخذ نيابت قضايي به غرب کشور اعزام ، در مورخه 11/02/1392 متهم را دستگير و به اداره دهم پليس آگاهي تهران بزرگ منتقل کردند . اعتراف به جنايت :
 
متهم پس از انتقال به اداره دهم ، صراحتا به ارتکاب جنايت اعتراف و در خصوص انگيزه ي آن گفت : " به دليل بازي پاسور و اينکه برزو (مقتول ) [ هميشه ] به من مي باخت با هم مشاجره لفظي پيدا کرديم و نهايتا در روز حادثه با يکديگر درگير شديم " .
 
متهم در ادامه اظهاراتش گفت : "چند روز پيش از [ جنايت ] ، بر سر بازي پاسور و شوخي کردن با يکديگر دچار اختلاف شده و از آن زمان به بعد با يکديگر دشمن شده ! و دائما با يکديگر درگيري لفظي داشتيم تا اينکه شب حادثه ، [ مقتول ] جلوي مرا در داخل کوچه گرفت و دوباره شروع به مشاجره لفظي کرد که اينبار با يکديگر درگير شديم ؛ مقتول براي من چاقو کشيد اما توانستم چاقو را از دستش خارج و چندين ضربه به او بزنم که [ پس از آن ] چاقو را چندين خيابان آن طرف تر انداخته و فرار کردم " .
 
سرهنگ کارآگاه آريا حاجي زاده ، معاون مبارزه با جرايم جنايي پليس آگاهي تهران بزرگ ، با اعلام اين خبر گفت : " با توجه به اعترافات صريح متهم ، قرار بازداشت موقت از سوي بازپرس محترم پرونده صادر و متهم جهت انجام تحقيقات تکميلي در اختيار اداره دهم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفته است " . /ل
برچسب ها: قتل ، پسرخاله ، بازی ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار