استاندار کردستان،اقتدار،توسعه و پیشرفت همه جانبه امروز ایران اسلامی را مرهون نهضت انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) دانست.

 
به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از سنندج، شهبازی در نخستین جلسه ستاد گرامیداشت سالگرد ارتحال امام (ره) در استان گفت: دستگاه های فرهنگی  و نهاد های انقلابی در جهت تبیین ارزشهای انقلاب اسلامی و معرفی شخصیت والای امام راحل باید تلاش بیشتری داشته باشند.
وی افزود:دستگاه های فرهنگی و نهاد های انقلابی باید در جهت ترویج اندیشه ها حضرت امام خمینی (ره) برای نسل امروز در مناسبت ها و برنامه های مختلف  برنامه ریزی داشته و مناسب با سن و تحصیلات جامعه هدف در ایجاد برنامه تلاش کنند.
استاندار استان کردستان گفت:همه مسوولان دستگاه های اجرایی و نهاد های انقلابی استان باید در سالگرد ارتحال امام (ره) بهترین شرایط را برای اعزام زائران کردستانی حرم مطهر فراهم کنند.
شهبازی در ادامه گفت:همه دستگاه های اجرایی و نهاد های انقلابی باید امکانات خود رابر اساس درخواست کمیته های تخصصی ستاد بویژه برای اعزام زائران فراهم کنند.
وی بیان کرد:مسوولان شش کمیته این ستاد باید برای گرامیداشت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار کبیر انقلاب ،علاوه بر اعزام زائران به حرم مطهردر سطح استان نیز برای برگزاری برنامه های فرهنگی در سطح استان نهایت تلاش و کوشش را داشته باشند.
شهبازی تهیه و تدوین برنامه های فرهنگی و رسانه ایی در خصوص سالگرد ارتحال امام (ره) را ضروری خواند و بر توجه بیشتر دستگاه های فرهنگی و رسانه های جمعی استان به این مهم تاکید  کرد.
وی اعزام خبرنگاران رسانه های جمعی را برای ثبت لحظات معنوی همراه با زائران حرم مطهر بسیار ضروری خواند و بر توجه  هربیشتر صدا و سیمای  و ادراه کل فرهنگ  و ارشاد اسلامی استان در این خصوص تاکید کرد.
در این جلسه استانداری کردستان مسوولیت کمیته پشتیبانی ،اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی  کمیته فرهنگی ، سپاه پاسداران  کمیته اعزام ، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی  کمیته مراسم ها ،سازمان صنعت ،معدن و تجارت کمیته اصناف و دانشگاه علوم پزشکی استان نیز مسوولیت کمیته بهداشت پذیرفتند.
استاندار کردستان ضمن تشکر و قدر دانی از مدیران  در پیشبرد برنامه های استان و تاکید بر تقویت تعامل و همراهی بیشتر در بین دستگاه های اجرایی و نهادهای انقلابی افزود:در کمتر از دوهفته همه کمیته های موظفند برنامه های عملیاتی خود را به ستاد اعلام کنند.
در این نشست  بر اساس حوزه کاری و تخصص دستگاه های اجرایی و نهاد های انقلابی مسوولین شش کمیته زیر مجموعه ستاد تعیین گردید و مقرر شد  در شهرستانها نیز ستاد های شهرستانی با مدیریت فرمانداریها برای ساماندهی و اجرای برنامه های سالگرد ارتحال  امام ایجاد شود.
سال گذشته در سطح استان کردستان بیش از هفت هزار زائر کردستانی به حرم مطهر امام (ره) اعزام شدند و با توجه به استقبال شدید کردستانی ها برنامه ریزی برای اعزام 10هزار نفر محور برنامه های ستاد سالگرد ارتحال  امام خیمینی(ره)  استان قرار گرفته است./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.