مهمترین عناوین روز گذشته بین الملل به شرح زیر می باشد .

به گزارش سرویس بین الملل باشگاه خبرنگاران؛
تحلیلگر امور خاورمیانه در اندیشکده استراتفورِ آمریکا گفت، بمبگذاری‌های اخیر دمشق، نشان‌دهنده شکست شورشیان مسلح در سراسر سوریه است.
آمریکا بي بند وباري را پرستش می‌کند و هیچ وقت هم از آن سیر نمی شود . آینده چنین جامعه ای هم معلوم است: سالیانه 20 میلیون مورد بیماري مرتبط با ترويج فساد، بالاترین نرخ بارداري در دختران نوجوان و تعرض به یک چهارم دختران قبل از رسیدن به سن بلوغ.
با گذشت دو سال از جنگ سوريه، "بشار اسد" هنوز دوستان خارجي قوي دارد و علوي ها همچنان به وي وفادارند.
تهاجم نظامي انگليس/آمريکا در مارس 2003 كليد خورد، تهاجمي كه فراز و نشيب‌هاي زيادي براي متجاوزان و شهروندان عراقي در پي داشت اين جنگ ابتدا به بهانه ساقط كردن رژيم صدام حسين و در اختيار داشتن سلاح هاي كشتار جمعي آغاز گرديد، اما در ادامه اهداف حمله به عراق به طرز استادانه اي تغيير کرد.
اعتراض به توهين مخالفان دولت اين کشور به محمد مرسي، رئيس جمهوري اين کشور در پايگاه اجتماعي فيس بوک، به کشته شدن سه نفر منجر شد.
پرس تي وي در خبري فوري اعلام کرد شبکه خبری سی‌ان‌ان به نقل از دو مقام رسمی ایالات متحده، که نام آنها فاش نشده، مدعي است که واشنگتن بر این گمان است که ارتش اسرائیل به سوریه حمله هوایی کرده است.
تلويزيون سوريه با پخش برنامه اي از آموزش ديدن تروريستهاي سوري از سوي غرب براي ترور بشار اسد رئيس جمهور اين كشور خبر داد.
سخنگوي ارتش رژيم صهيونيستي مدعي شد دليلي مبني بر حمله اسرائيل به تسليحات شيميايي سوريه وجود ندارد.
روزنامه تايمز انگليس در شماره امروز خود مدعي شد رئيس جمهور سوريه از سوي برخي از كشورها پيشنهاد پناهندگي سياسي دريافت كرده است.
جورج صبرا رئيس گروه موسوم به ائتلاف ملي مخالفان سوريه لفاظي هاي خود را بار ديگر درخصوص ايران تكرار كرد.
رئيس جمعيت لبناني "قولنا والعمل" دلیل نبش قبر حجر بن عدی را فتنه انگیزی بین مسلمانان و ایجاد درگیری های مذهبی و طایفه ای دانست.
شبکه اسکاي نيوز از بازديد بشار اسد رئيس جمهور سوريه از دانشکده حقوق دانشگاه دمشق خبر داد .
منابع آگاه اردني از سفر روز دوشنبه دكتر علي اكبر صالحي وزير امور خارجه كشورمان به اين كشور خبر دادند.
دبيركل اتحاديه جريان هاي صوفي مصر با هشدار درباره توطئه گسترش وهابیت، هدف از نبش قبر حجر بن عدی در سوریه و تخریب اماکن زیارتی را برانگیختن فتنه های طایفه ای و مذهبی بين مسلمانان دانست.
مشاور اسبق امنيت ملي آمريکا در مصاحبه با نشريه آلماني اشپيگل به بحث درخصوص واکنش اوباما به بحران سوريه پرداخت.
يك منبع نزديك به رئيس جمهور عراق از فلج شدن جلال طالباني از ناحيه صورت بدنبال سکته مغزي اخير وي و تلاش پزشکان الماني براي معالجه وي خبر داد.
در حاليکه هنوز ساعتي از تأييد حمله رژيم صهيونيستي به سوريه از سوي برخي منابع نگذشته، در تازه ترين خبر رژيم صهيونيستي صدور هرگونه تاييد رسمي درباره حمله به سوريه را تکذيب کرد.
کارشناس فلسطيني در قدس، تاکيد کرد تخريب مساجد در مناطق فلسطيني بخشي از سياست هميشگي رژيم صهيونيستي است.
منابع خبري از گفتگوي تلفني بنيامين نتانياهو نخست وزير رژيم صهيونيستي با ولاديمير پوتين رئيس جمهور روسيه خبر دادند.
روزنامه صهیونیستی "معاریو" نوشت: به مرور زمان این باور در ارتش "اسرائیل" تقویت شده است که "ران آراد" خلبان مفقود ، 25 سال پیش در حمله تیپ چتربازان ارتش به لبنان کشته شده.


برچسب ها: بین الملل ، عناوین ، خبر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار