شركت هاي بيمه بايد وقت كنند براي اينكه با مشكلي مواجه نشوند، با بيمارستاني قرارداد ببندند كه تعرفه ها را رعايت مي كنند.

مهدي كريمي رئيس كل بيمه مركزي در گفتگو با خبرنگار  علمي باشگاه خبرنگاران با بيان اينكه در صورت عدم اتمام قرارداد بيمه با بيمه گذار در واقع كار خلاف كانون انجام شده است و بيمه گذاري بايد به بيمه مركزي و دستگاه قضايي شكايت كند، گفت: قراردادي كه يك شركت بيمه با بيمارستاني منعقد كرده بود، صرفه خوبي براي شركت بيمه نداشت، از اين رو علامت اصلي فسخ قرارداد او اين بود كه خوب تنظيم نشده بود.

وي افزود: شركت هاي بيمه بايد دقت كنند با بيمارستاني قرارداد منعقد كنند كه تعرفه ها را رعايت مي كند، اما اگر بيمارستاني دچار مشكل شد، كار گروه وزارت بهداشت درمان، آموزش پزشكي موظف است به آن رسيدگي كند.

رئيس كل بيمه مركزي عنوان كرد: اما اگر مشكلي از شركت بيمه بود، بيمه گذار اصلي بايد به بيمه مركزي مراجعه كند و در صورت رسيدگي و حل و فصل مشكل،‌ حق قانوني بيمه گذار پرداخت مي شود./ع2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار