قائم مقام مدیرعامل ایران خودرو در تولید گفت: درحال حاضر پژو ۲۰۶ ساخت داخل در دو مدل صندوق دار و هاچ بك تولید مى شود و مطابق برنامه ریزى صورت گرفته، ۲۰۶ دنده اتوماتیك نیز در اواخر سال جارى به بازار عرضه خواهد شد.

به گزارش گروه بازار باشگاه خبرنگاران، حسین نجارى افزود: به منظور پاسخگویى به نیاز مشتریان تولید ۷۵ هزار دستگاه پژو ۲۰۶ ساخت داخل را در سال جارى در دستور كار قرارداده ایم.

وى گفت: با استفاده از توان فنى و مهندسى قطعه سازان و بهره گیرى از توان طراحان خبره صنعتى توانستیم در تولید ۲۰۶ بدون نیاز به پژو به خودكفایى برسیم.

قائم مقام مدیر عامل ایران خودرو با اشاره به این كه در سال گذشته تعداد ۵۰۰۰ دستگاه ۲۰۶ تولید شد اظهار كرد: برنامه تولید این خودرو در سال جارى روزانه ۳۰۰ دستگاه است.

وى با اشاره به عدم تامین قطعات از طرف پژو كه موجب خودكفایى درتولید قطعات پلاتفرم پژو ۲۰۶ شدخاطر نشان كرد: قبل از این نیز قطعات این خودرو به غیر از مجموعه الكترونیكى، EMS و ایربگ آن ساخت داخل بوده است.

 نجارى افزود: محدودیت هاى ایجاد شده، زمینه خودكفایى كامل و تولید كلیه قطعات این محصول در داخل كشور و یا خرید مستقیم آن را فراهم كرد.او تاكید كرد: پژو۲۰۶ ساخت داخل از نظر ظاهرى هیچ تفاوتى با ۲۰۶ پژو نداشته، بلكه در مواردى ارتقا یافته و در سطح بالاترى از آن قرار دارد كه شكیل تر شدن صفحه نمایش آمپر از جمله این موارد است.

وى افزود: همچنین در ۲۰۶ ساخت داخل صفحه نمایش گر داشبورد گرافیكى بوده و به علت سه خطى بودن اطلاعات بیشترى در اختیار سرنشین قرار مى دهد. صفحه نمایش ۲۰۶ پژو تك خطى و متن آن به زبان انگلیسى بود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار