بنابه گفته دبیر شورای بازنگری دانشگاه علامه طباطبایی، بحث بازنگری سرفصل ها در حوزه علوم انسانی در مقطع لیسانس تمام شده و حدود 20 درصد از رشته ها تغییر کرده است و این سرفصل های جدید از طریق وزارت علوم ابلاغ می شود.

دکتر رحمانی، دبیر شورای بازنگری دانشگاه علامه طباطبایی در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران گفت: کار بازنگری در دانشگاه علامه در 6 رشته از 4 دانشکده ماموریت داده شده است که شامل دانشکده های اقتصاد، حقوق، علوم سیاسی، روان شناسی ، علوم تربیتی و  اجتماعی است.

وی ضمن اشاره به  اینکه این 6 رشته در 3 مقطع تحصیل مورد بازنگری قرار میگیرند عنوان کرد: این دانشگاه با دارا بودن 6 رشته پایه که شامل حقوق، علوم سیاسی، علوم اجتماعی، ارتباطات، روان شناختی و علوم تربیتی از لحاظ گروه رشته ها و سرفصل ها در مقاطع لیسانس، فوق لیسانس و دکتری مورد بازنگری قرار گرفته است.

دبیر شورای بازنگری در ادامه مطلب افزود: گزارش ها در بحث بازنگری در مقطع لیسانس در هر 6 رشته مورد نظر صورت گرفته و همچنین در رشته روان شناسی به 2 رشته روان شناسی و علوم تربیتی و رشته علوم اجتماعی در 3 رشته مددکاری ، جامعه شناسی مدیریت و برنامه ریزی شهری گرایش داده شده است.

رحمانی در پایان در خصوص پایان کار بازنگری در مقطع لیسانس خاطرنشان کرد: بحث بازنگری در مقطع لیسانس تمام شده و 15 تا 20 درصد از رشته ها تغییر کرده و همچنین این سرفصل ها در رشته های جدید از طریق وزارت علوم ابلاغ می شود./ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار