به گفته شريعتي رئيس دانشگاه علامه طباطبايي اين دانشگاه قصد دارد براي سال آينده دو دانشكده جديد براي رشته هاي حسابداري مالي و ارتباط تاسيس نمايد.

دكتر شريعتي رئيس دانشگاه علامه طباطبايي در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران در پاسخ به اينكه دانشگاه علامه، دانشگاه مادر است در بحث علوم انساني جرا از كتاب و نظريه هاي كشورهاي ديگردراين حوزه استفاده مي شود گفت: تهيه كتاب كار سختي بوده در واقع ما در سر جلسه بررسي منابع و مطالعات موجود در اين زمينه هستيم كه اين منابع با كدام يك از مسائل بومي سازي ما سازگار است تا بتوانيم آنها را انتخاب كرده ودر صورت عدم امكان اين روش، دست به تدوين كتاب براساس سفارش سرفصل ها با توجه به افراد صاحب نظردر مسائل مربوطه زد.

وي در پاسخ به اينكه آيا اساتيد صاحب نظر در زمينه بومي سازي علوم انساني هستند بيان كرد: دانشگاه علامه در حوزه علوم انساني و هر رشته ديگر حرف اول را مي‌زند و همچنين داراي بستر و پايگاه هاي علمي قوي است.

شريعتي در پايان در خصوص دانشكده‌هاي جديد تاسيس در سال آينده خاطر نشان كرد: دانشكده حسابداري و مالي و دانشده ارتباطات در دست تاسيس داريم و ضرورت بر انجام آن بوده بدليل اينكه بحث ارتباطات در دنياي امروز بحث مهمي است و در واقع با جهاني شدن كلكشورها زبان مفاهم، زبان ارتباطات بوده و همچنين بايد با يك برنامه ريزي جدي وارد ميدان شوند./ع2

برچسب ها: دانشگاه ، کتاب ، علوم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار