مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان گفت: قاچاقچی موتور سیکلت در زنجان به پرداخت مبلغ 170 میلیون ریال محکوم شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران حمید رضا عزیزپور اظهار کرد: اداره کل تعزیرات حکومتی استان زنجان در راستای حمایت از تولید داخل و جلوگیری از کالای قاچاق با متخلفان برخورد می‌کند.

وی با اشاره به اینکه شعبات رسیدگی به قاچاق این اداره کل در راستای جلوگیری از قاچاق و بروز تخلفات در کمترین زمان نسبت به رسیدگی پرونده‌ها اقدام می‌کنند، اضافه کرد: اخیرا یک پرونده قاچاق موتور سیکلت در شعبه ویژه رسیدگی به جرائم قاچاق کالا و ارز مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفته است.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان زنجان با اشاره به اینکه به موجب حکم قطعی این شعبه، قاچاقچی موتور سیکلت خارجی را که بدون اسناد مثبت گمرکی اقدام به وارد کردن موتور سیکلت قاچاق به داخل کشور کرده بود، محکوم شد.

وی با اشاره به اینکه این موضوع قاچاق توسط ماموران مبارزه با قاچاق کالای ناحیه انتظامی زنجان کشف شد، اضافه کرد: بر اساس حکم صادره قاچاقچی مذکور علاوه بر ضبط موتور مکشوفه به نفع دولت و پرداخت مبلغی بالغ 171 میلیون ریال به عنوان جزای نقدی در حق صندوق دولت جمهوری اسلامی ایران محکوم شد.

عزیزپور در بخش دیگری از سخنان خود به محکومیت 356 میلیون ریالی قاچاقچی انواع لوازم آرایشی در استان اشاره داشت و گفت: به موجب حکم قطعی شعبه ویژه رسیدگی به جرائم قاچاق کالا و ارز اداره کل تعزیرات حکومتی استان زنجان قاچاقچی انواع لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق و تاریخ مصرف گذشته به ضبط کالاهای مکشوفه محکوم شد.

وی خاطر نشان کرد: همچنین این قاچاقچی به پرداخت مبلغ 356 میلیون ریال محکوم شده است.

لازم به ذکر است، پلمپ هفت واحد تولیدی متخلف و جریمه بیش از 670 میلیون ریالی این واحدها نیز از سایر اقداماتی بوده که توسط اداره کل تعزیرات حکومتی انجام شده است.
برچسب ها: قاچاقچی ، زنجان ، تعزیرات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.