فعال سیاسی بحرینی تاکید کرد اقدامات رژیم آل خلیفه علیه رهبران مخالفان در اصل به منزله انتقامجویی، پس از برگزاری مسابقات فرمول یک است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی العالم ؛ ابراهیم العرادی در گفتگویی با این شبکه درباره جزئیات یورش های صبح امروز نیروهای رژیم آل خلیفه در مناطق مختلف گفت: سحرگاه امروز تعدادی از افراد نقابدار به سراغ هشام الصباغ رفتند و ضمن یورش به منزل وی و ایجاد رعب و وحشت در میان اهالی منزل، او را ربودند و به مکانی نامعلوم انتقال دادند.

اینگونه اقدامات که طی آن رهبران مخالفان بحرینی هدف قرار می گیرند با اقدام علیه نبیل تمام و ارسال احضاریه برای وی آغاز شد و با فاضل عباس ادامه یافت و امروز نیز نوبت به هشام الصباغ رسید. در واقع می توان گفت پس از برگزاری مسابقات فرمول یک و شکست تبلیغاتی در آن، این رفتارها در اصل رفتارهایی انتقامجویانه است. ما پادشاه بحرین و وزیر کشور را مسئول جان هشام الصباغ می دانیم. وی ادامه داد: از نظر زمانی می بینیم بازداشت هشام الصباغ و یورش های وحشیانه ای که علیه شهروندان روی می دهد همزمان با به تعویق افتادن سفر خوان ماندز گزارشگر ویژه سازمان ملل در امور شکنجه صورت می گیرد. 

گویا رژیم می خواهد به ماندز بگوید فعلا به بحرین سفر نکن تا ما به تجاوزات خود در بحرین ادامه دهیم و افراد را بازداشت کنیم و هر جنایتی می خواهیم علیه مردم مرتکب شویم، بنابراین اکنون زمان مناسبی برای سفر شما نیست. العرادی در ادامه با محکوم کردن بازداشت هشام الصباغ افزود: آنچه این روزها در بحرین اتفاق می افتد در واقع به منزله مرگ گزارش بسیونی است. 

فعال بحرینی در ادامه در پاسخ به این سوال که اقدامات رژیم بحرین علیه مردم به کجا می انجامد؛ گفت: تشدید اقدامات نشان می دهد حکومتی پلیسی در بحرین وجود دارد که نمی خواهد به مردم بحرین اجازه تنفس بدهد. کار این حکومت فقط یورش به مردم و انتقامجویی از آنهاست. اکنون شمار زیادی از زنان در زندان به سر می برند و شکنجه می شوند، پس غیرت اعراب کجا رفته است. این امور نشان می دهد مبارزات مردم بحرین و اصل انقلاب، اصلی درست است. بنابراین مبارزه و مخالفت با این رژیم و حکومت فاسد واجب دینی و اخلاقی و ملی است زیرا ملت بحرین هیچگونه حامی و پشتیبانی ندارند. 

                               آخرين اخبار جهان را اينجا بخوانيد.
برچسب ها: بحرین ، آل خلیفه ، برگزاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار