عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اقتصاد ایران با شعارها و وعده های گفته شده فلج شده و ساماندهی وضعیت اقتصاد ایران به یک نسخه جامع نیاز دارد.

به گزارش  گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، محسن رضایی پیش از ظهر چهارشنبه با بیان اینکه ایجاد شهرستانی به اسم اصفهان به عنوان یکی از شاهکارهای بزرگ و ویژه ایرانیان تلقی می شود، اظهار کرد: تمدن سازی ،فرهنگ سازی و وجود هنرهای بدیع از ویژگی های شهر اصفهان به شمار می رود.

وی با تاکید بر اینکه اصفهان در عرصه های انقلاب و دفاع مقدس نقش ویژه ای داشته، اضافه کرد: در حال حاضر آب در رودخانه زاینده رود جاری شده و جاری شدن آب در این رودخانه سبب نشاط و شادابی مردم شده و امیدواریم که مسئولان با استفاده از ابزارهای مدیریتی خود نسبت به جاری بودن دائم آب در زاینده رود اقدام کنند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه امروزه اقتصاد ایران در شرایط حساسی قرار گرفته، بیان داشت: بیکاری و گرانی دو معضل بزرگ ایجاد شده در کشور است و امروز گرانی ها روز به روز افزایش پیدا کرده است و هر روز جریانی در کشور ایجاد می شود که وضعیت معیشت مردم را بدتر می کند.

وی با تاکید بر اینکه جریان گرانی همانند یک حیوان درنده به معیشت، پول ملی و قدرت خرید مردم حمله می کند و سبب کاهش ارزش پول ملی می شود، اضافه کرد: بیکاری در کشور ایران در حال افزایش است و جوانان فارغ التحصیل بسیاری در کشور بیکاری هستند.

رضایی با بیان اینکه بیکاری در کنار گرانی فشار مضاعفی را بر معیشت مردم وارد می کند، تاکید کرد: مسئولان نباید اجازه بدهند که این بحران ها ادامه پیدا کند چرا که ادامه یافتن این بحران ها به مردم و اقتصاد کشور ضربه می زند.

وی با اشاره به اینکه اقتصاد ایران با شعارها و وعده های گفته شده فلج شده و ساماندهی وضعیت اقتصاد ایران به یک نسخه جامع نیاز دارد، افزود: یک حرکت جدید باید در سطح کشور آغاز شود و نوسازی اقتصاد کشور نیازمند یک حماسه قوی و عزم ملی مسئولان است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه درمان قطعی اقتصاد کشور نیازمند اعمال یک مدیریت کارشناسی شده است، تصریح کرد: گرانی ها و تورم در سطح کشور باید کنترل شود و نقدینگی موجود در کشور باید در مسیر واقعی اش قرار بگیرد.

رضایی با بیان اینکه مسئولان باید به سیاست خارجه توجه کنند و مذاکرات را جدی بگیرند، تاکید کرد: اقتصاد ایران به صورت شعارگونه بهبود نمی یابد و دلسوزی های بی مورد مسئولان تنها سبب بدتر شدن وضعیت اقتصاد ایران می شود.

وی با تاکید بر اینکه سرو سامان دادن به وضعیت اقتصاد کشور با استفاده از تدبیر، دوراندیشی و توجه دولت تحقق می یابد، اظهار داشت: یک نسخه واحد باید برای رسیدگی به وضعیت اقتصاد ایران پیچیده شود./ک

برچسب ها: قطعی ، اقتصاد ، ایران ، نسخه ، جامع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.