حفظ سلامت انتخابات، و آرامش جامعه از شاخص‎های مهم در زمینه انتخابات است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ،استاندار زنجان ‌امروز در جلسه گردهمایی معاونین، فرماندهان و روسای کوپ با اعلام اینکه دشمن از هر فرصتی در انتخابات استفاده می‏کند، گفت: اوج فتنه دشمنان در مسائل امنیتی است.

 رئوفی‏ نژاد با اشاره به شعار حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی افزود: شعارامسال یک عنوان استراتژی است که با تدبیر مقام معظم رهبری انتخاب شده است.

وي با بیان اینکه حساسیت در زمینه حماسه سیاسی حضور مردم در انتخابات است، یادآور شد: در سال جاری دو انتخابات که از حساسیت بسیار بالایی برخودار است، برگزار می‏شود.

استاندار زنجان با تاکید بر اینکه مشارکت گسترده نخستین موضوع مهم در انتخابات است، ادامه داد: باید بر اساس تاکیدات مقام معظم رهبری آرامش جامعه تا برگزاری انتخابات مدیریت و حفظ شود.

وی با اشاره به اینکه لازمه تحقق حماسه سیاسی در کشور امنیت است،  تصريح کرد: همه تلاش دشمنان و وابستگان آنها در داخل خدشه‏ دار کردن امنیت کشور است.

رئوفی‏ نژاد با بیان اینکه تجلی حماسه سیاسی در کشور حضور گسترده در انتخابات است،  خاطر نشان كرد:امنیت نخستین مولفه، تعیین کننده و بستر سازی برای انتخابات ریاست جمهوری به شمار می‏رود./س

برچسب ها: حفظ ، آرامش ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.