مدیرکل فرودگاه‌های استان کرمان گفت: با پیگیری و حمایت اداره سوخت‌گیری هواپیمایی فرودگاه‌های استان و با ارتقا و تجهیز سامانه‌های موجود، امور سوخت‌رسانی به پروازهای مسافری توسعه می‌یابد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،محمد نخعی با اشاره به رویکرد شاخص توزیع و تسریع در ارائه تسهیلات به شرکت‌های هواپیمایی در استان کرمان اظهار داشت: از این پس با پیگیری این اداره کل و حمایت اداره سوخت‌گیری هواپیمایی فرودگاه‌های استان و با ارتقا و تجهیز سامانه‌های موجود امور سوخت‌رسانی به پروازهای مسافری توسعه می‌یابد.

وی بازگشایی مجدد فرودگاه رفسنجان را بسیار مؤثر خواند و افزود: حجمی معادل 450 هزار لیتر منبع سوخت که مجموعاً در پنج واحد است با تلاش همکاران اداره سوختگیری شست‌وشو و میکروب‌زدایی شده و با نصب تجهیزاتی در اختیار شرکت‌های هواپیمایی است تا مشکلات سوخت‌رسانی برطرف شود.

مدیرکل فرودگاه‌های استان کرمان مشکل دریافت سوخت کامل از تهران را دلیل کاهش حجم مسافر پذیرش شده دانست و افزود: با فعالیت سوخت‌رسانی این فرودگاه، پروازها با سوخت کمتر وارد و به جای آن حجم مسافر بیشتری جابه‌جا می‌شوند که جهش قابل ملاحظه‌ای در انتقال مسافران ایجاد می‌کند.

وی از آمادگی تحویل سوخت به پروازهای آموزشی و تفریحی پس از استقرار و درخواست ارسالی خبر داد و بر ادامه همکاری تأکید کرد.

گفتنی است، جایگاه سوخت 10 هکتاری فرودگاه رفسنجان به لحاظ امکانات، نخستین جایگاه عرضه سوخت هواپیمایی در سطح جنوب‌شرق کشور است که طی فروردین‌ماه سال‌جاری عملیات شست‌وشو، میکروب‌زدایی، نصب تجهیزات مکانیزه نوین و انتقال سوخت را انجام و به بهره‌برداری مجدد رسیده است.
برچسب ها: سوخت ، کرمان ، فرودگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.