بدلیل بحران اقتصادی، جوانان و ساکنان مناطق جنوبی ایتالیا که برای یافتن اشتغال به مناطق مرکزی و شمالی این کشور مهاجرت کرده بودند،‌ در حال بازگشت به شهرهای خود و حتی مهاجرت به دیگر کشورها هستند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اینترنتی ایتالیایی زبان ایل مدیانو پونتو ایت ; بیکاری در استان ناپل ایتالیا به رقم بی سابقه ای رسیده و اغلب جوانان در جستجوی یافتن اشتغال به خارج از شهرها یا خارج از منطقه می روند. فقط بیش از هشتصد هزار نفر در مرکز کاریابی استان ناپل ثبت نام کرده اند و تعداد قابل توجهی از جوانان فارغ التحصیل دانشگاهی نیز‌ در جستجوی یافتن اشتغال،‌ مهاجرت می کنند.

اکنون که تعداد بسیار زیادی از کارخانه های تولیدی ایتالیا در حال بسته شدن و تعطیلی بوده ، شهروندان ناپل که از قبل به شمال این کشور مهاجرت کرده بودند، در حال بازگشت به شهرهای خود هستند تا دست کم در آنجا بتوانند با حمایت و پشتیبانی خانواده خود زندگی کنند.تعداد افرادی که در حال بازگشت به زادگاه خود هستند خیلی زیاد بوده و علاوه این افراد، هشتصد هزار نفر از بیکاران استان ناپل ایتالیا بمنظور یافتن اشتغال، در مرکز کاریابی این استان ثبت نام کرده اند. 

این اعداد و ارقام سرسام آور بوده و فقط کافی است به این موضوع فکر کنیم که برخی از مراکز شهری در این استان، جمعیتی برابر با این افراد بیکار دارند. بنابراین، افراد فارغ التحصیل استان ناپل ایتالیا به تنهایی می توانند یک شهر کوچک تشکیل دهند. بدین ترتیب، شهروندان ایتالیایی باز هم در حال مهاجرت به کشورهایی همانند بلژیک، هلند، دانمارک، انگلیس و حتی اسپانیا هستند.  تعداد جوانان ساکن استان ناپل ایتالیا که برای یافتن اشتغال به مرکز و شمال این کشور مهاجرت می کنند، بسیار زیاد است.


                                 آخرين اخبار جهان را اينجا بخوانيد.   
برچسب ها: جوان ، بیکار ، سرگردان ، ایتالیا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار