کارخانه توليد فرآورده هاي گوشتي اسپانگرو فرانسه قرباني رسوايي گوشت اسب در اروپا شد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از  فرانس تي وي، دستگاه قضايي فرانسه بايد در مورد فروش  کارخانه در حال ورشکستگي  اسپانگرو در کاستل نوداري فرانسه تصميم بگيرد. اسپانگرو سه ماه وقت دارد تا خريداري بيابد. 
کارخانه اسپانگرو در شهر کاستل نوداري که حدود سيصد کارمند دارد اعلام کرد پس از رسوايي گوشت اسب ميزان عملکرد مالي اين شرکت پنجاه درصد کاهش يافته است که نتيجه کاهش تقاضاست. 
يکي از کارکنان کارخانه مي گويد به آينده کارخانه اميدي ندارم. تعطيلي اين کارخانه بر زندگي تمام ساکنان کاستل نوداري تاثير خواهد گذاشت.
بارتلمي آگر رييس شوراي اجرايي اسپانگرو مي گويد تعطيلي اين کارخانه براي همه ما دردناک خواهد بود. ما از تبعات اجتماعي تعطيلي کارخانه براي کارکنان آن آگاه هستيم اما نهايت آنچه را در توان داشتيم به کار گرفتيم. 
علاوه بر کارکنان اسپانگرو تجار و فعالان در حوزه حمل و نقل نيز به شدت آسيب خواهند داد. اين در حالي است که در اين منطقه از فرانسه ميزان بيکاري سه درصد بيشتر از آمار بيکاري در سطح ملي است.
دولت فرانسه پيش از اين اسپانگرو را به استفاده آگاهانه از  گوشت اسب در محصولات خود متهم کرده بود. اين کارخانه با رد اين مسئله اعلام کرد گوشت ها را از انگليس وارد کرده است.







برچسب ها: بین الملل ، اسب ، اروپا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار