اهالی منطقه جدیده الفضل در ریف دمشق به دنبال برقراری امنیت در آنجا و پاکسازی از تروریست ها به منازل خود بازگشتند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی سوریه ; اهالی منطقه جدیده الفضل در ریف دمشق که منازل خود را ترک کرده بودند بار دیگر به منازل خود بازگشتند و با خوشحالی از نیروهای ارتش سوریه استقبال کردند. اهالی این منطقه پس از بازگشت به منازل خود تاکید کردند امنیت بدون حضور نیروهای ارتش برقرار نخواهد شد. 

اهالی این منطقه مدتی به سبب جنایات گروه های مسلح تروریستی در رعب و وحشت به سر می بردند. تروریست ها علاوه بر کشتن تعدادی از اهالی این منطقه و غارت دارایی های آنها، امنیت را نیز از اهالی این منطقه گرفتند و کوشیدند از آنها به عنوان سپرهای انسانی استفاده کنند. اهالی جدیده الفضل اعلام کردند نیروهای ارتش توانستند امنیت را برای آنها به ارمغان بیاورند. 

در ادامه گزارش آمده است: در عملیات ارتش سوریه علیه تروریست ها در این منطقه شماری از آنها که از اعضای جبهه النصره بودند به هلاکت رسیدند که در میان آنها اتباع چچن و... دیده می شود. نیروهای ارتش سوریه در جریان پاکسازی منطقه جدیده الفضل گورهای دسته جمعی کشف کردند که تروریست ها از آنها برای پنهان کردن جنایات خود علیه شهروندان و پنهان کردن اجساد عناصر خود استفاده می کردند. نیروهای ارتش سوریه در جریان عملیات خود در این منطقه همچنین تعدادی از ربوده شدگان را که به دست تروریست ها ربوده شده بودند آزاد و مقادیر زیادی سلاح و تجهیزات پزشکی و داروی مسروقه را کشف و ضبط کردند. 

                                  آخرين اخبار جهان را اينجا بخوانيد.   
برچسب ها: بازگشت ، اهالی ، دمشق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار