روزنامه "حريت" تركيه نوشت: قرار است جمعي از نمايندگان رژيم صهيونيستي و دولت تركيه امروز در مورد موضوع پرداخت غرامت به قربانيان حادثه كاروان غزه با يكديگر مذاكره نمايند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از حريت، در اين راستا قرار است تا هيئتي از رژيم صهيونيستي امروز به تركيه سفر نمايند تا در مورد پرداخت غرامت به خانواده ها و بازماندگان قربانيان حادثه كاروان غزه در سال 2010 ميلادي كه در جريان آن بر اثر يورش وحشيانه نظاميان رژيم صهيونيستي تعدادي از سرنشينان كاروان شهيد شدند با مقامات ترك مذاكره نمايند.

مقامات دولت تركيه پيش تر اعلام كرده بودند كه انتظار دارند تا در جريان اين ديدار صهيونيست ها ميزان دقيق غرامت پرداختي را مشخص نمايند.

انتظار مي رود تا در ديدار امروز "یاكوف امیدرور" رئیس شورای امنیت ملی رژیم صهیونیستی در صدر هيئت سفر كننده با تركيه باشد. 

از سال 201 ميلادي و در جريان وقوع حادثه كاروان غزه روابط ديپلماتيك تركيه و رژيم صهيونيستي به حالت تعليق درآمده است تا آنكه اخيرا "بنيامين نتايناهو" نخست وزير رژيم صهيونيستي بدليل اين حادثه از تركيه عذرخواهي نمود. پس از اين رويداد مقامات دو طرف توافق كردند كه مذاكراتي را با هدف از سرگيري روابط ديپلماتيك با يكديگر آغاز نمايند. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار