وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که در جریان دور چهارم سفرهای استانی به استان خوزستان سفر کرده است بعد از ظهر امروز طی دیدار چهره به چهره با مردم شهرستان بهبهان دستورات لازم برای رفع مشکلات مردم این شهرستان صادر کرد.

به گزارش گروه علمي باشگاه خبرنگاران به نقل از  وب دا؛ دکتر محمد حسن طریقت منفرد در ادامه سفر خود به شهرستان بهبهان پس از حضور در جلسه شورای اداری آن شهرستان از اورژانس بیمارستان شهید زاده بهبهان بازدید نمود و از نزدیک با بیماران و پرسنل بیمارستان دیدار و گفتگو کرد.
 
وی در ادامه از پروژه بیمارستان در حال ساخت حضرت ولی عصر(عج) این شهرستان بازدید و دستورات لازم را جهت تسریع ساخت این بیمارستان را دادند.
 
وزیر بهداشت در ادامه سفر خود هم اکنون در محل فرمانداری این شهرستان با مردم دیدار و پس از گفتگوی چهره به چهره با تنی از شهروندان بهبهانی دستورات لازم را جهت حل مشکلات مطرح شده صادر نمود.
 
براساس این گزارش، در دیدار چهره به چهره وزیر بهداشت با مردم شهرستان بهبهان دکتر سرمست رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز و دکتر امامی رضوی معاون درمان وزارت بهداشت به همراه وزیر بهداشت پاسخگوی سوالات مردمی بودند./ع2
برچسب ها: بهداشت ، بیمار ، پرسنل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار