رئیس ستاد اقامه نماز گفت: انتخابات عرصه مهمی است که می توان جانب حق را گرفت و فرد اصلح را برگزید.

حجت الاسلام ˈمحسن قرائتیˈدر گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن به اهمیت شعار سال و نقش مردم در حماسه سیاسی اشاره کرد و افزود: امروزه با توجه به شرایط کنونی کشور و از سوی دیگر توطئه های دشمن، بی اعتنایی به انتخابات کفران نعمت است، زیرا انتخابات تنها موردی است که عدالت به صورت صددرصد اجرا می شود چرا که هر کس تنها یک رأی دارد.

وی با بیان اینکه صندوق ها امانت هستند، بیان کرد: باید بدانیم که نظام اسلامی امانتی است که از خون شهدای این کشور به دست آمده است و باید حافظ آن بود.

رئیس ستاد اقامه نماز به نقش مردم در انتخاب فردی اصلح اشاره و خاطرنشان کرد: با کسب اطلاعات کافی بدون توجه به گروه ها و احزاب، می توان فردی اصلح را برای کشور با هدف ارائه خدمت انتخاب کرد.

حجت الاسلام قرائتی با بیان اینکه انقلاب اسلامی الگوی بیداری اسلامی در جهان است، ادامه داد: ایران امروز الگویی برای دنیا به ویژه کشورهای مسلمان است . در انتخابات به ما نگاه می کنند، از این رو نیز بایستی در انتخابات شرکت کنیم.

وی در ادامه با بیان اینکه دلیل خلیفه الله بودن انسان، داشتن علم و دانش است، گفت: نقش اساتید و مفسران دینی نقشی بسیار مهم است و آموزش های معلم باید از رنگ و بوی سیاست عاری باشد تا در بین همه افراد مقبول گردد.

رئیس ستاد اقامه نماز به برگزاری همایش های بصیرت افزایی اشاره کرد و افزود: برگزاری اینگونه همایش ها علاوه بر اینکه زمینه آگاهی مردم را می افزاید، موجب شناخت ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در شهر می شود./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.