شرکت Panasonic به‌تازگی جدیدترین محصول خودش را به بازار انواع دوربین‌های عکاسی دیجیتال معرفی کرده است.


به گزارش خبرنگار بازار باشگاه خبرنگاران، این دوربین که با مدلLumix DMC-GF6 به بازار معرفی شده است، از دوربین‌های Micro Four Thirds این شرکت است.
این دوربین بدنه‌ای شبیه به دوربین‌های کامپکت داشته و با امکان استفاده از لنزهایی متفاوت می‌تواند جایگزینی مناسب برای دوربین‌های DSLR باشد. این دوربین جدید مجهز به امکانات ارتباطی خوبی مانند Wi-Fi و NFC است که قابلیت اتصال به گوشی‌های موبایل معمولی و هوشمند را دارد. برای این کار تنها کافی است که کاربران اپلیکیشن Image شرکت Panasonic را برای آی‌فون، آی‌پد یا دستگاه آندرویدی دانلود کرده و پس از نصب آن با یک لمس، این دوربین را از روی موبایل یا تبلت خودشان روشن و خاموش کرده و کاملا کنترل کنند. در این حالت کاربران می‌توانند دوربین را روی سه پایه گذاشته و با موبایل‌شان عکاسی کنند. این ویژگی جدیدی است که هنوز در بسیاری از دوربین‌های مشابه رقیب به‌کار گرفته نشده است.
این دوربین همچنین مجهز به یک نمایشگر ۳ اینچی لمسی است که تصاویر را با وضوح 1,040,000 نقطه در اینچ برای کاربرانش به نمایش می‌گذارد. حسگر تصویرLive MOS هم امکان ثبت و ذخیره تصاویر با وضوح ۱۶ مگاپیکسل را در کنار موتور پردازشگر Venus به کاربرانش می‌دهد.
شرکت Panasonic اعلام کرده است که این دوربین را به زودی با یک لنز 42-14 میلیمتری و با قیمت 500 یورو از اواخر ماه آوریل به بازار عرضه کرده و به فروش عمومی خواهد رساند.

برچسب ها: دوربین ، بازار ، لنز ، دلار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار