حجت الاسلام رسول جعفریان؛ دكتر مجتبی رحماندوست و محمود فاضلی ؛ پژوهشگر تاریخ در مراسم رونمایی «سال‌های بی‌قرار» سخنرانی خواهد كرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از سوره مهر، علاوه بر سخنرانی‌ این سه تن، جواد منصوری؛ راوی اثر هم سخنرانی كوتاهی خواهد داشت. همچنین فیلم مستند كتاب نیز به نمایش درخواهد آمد.  
اما از بخش‌های جالب این مراسم، تقدیر از خدمات محمود هاشمیان و مرحوم حاج مهدی شالچیلار، دو تن از كسانی كه نام‌شان در كتاب آمده و پیش از انقلاب فعالیت‌های فرهنگی، عام‌المنفعه و خیرخواهانه داشته‌اند خواهد بود. این تقدیر همراه با پخش فیلم مستند كوتاهی از این دو تن خواهد بود.  
كتاب خاطرات جواد منصوری با عنوان «سال‌های بی‌قرار» با نگارش و تدوین محسن كاظمی از سوی انتشارات سوره مهر در 756 صفحه منتشر شده است. جواد منصوری از مبارزان و فعالان انقلابی است كه به خاطر فعالیت‌های مستمر علیه رژیم طاغوت، به زندان می‌افتد. وی در طول مبارزات خود با گروه‌های مختلف مبارز سیاسی همكاری داشته است و این كتاب، خاطرات منصوری را از بدو تولد تا پیروزی انقلاب اسلامی دربرمی‌‌گیرد.  
«سال‌های بی‌قرار» دارای 10 فصل و هر فصل بیانگر خاطرات مقطعی از زندگی منصوری است. هم‌چنین 500 صفحه ابتدایی این كتاب به شرح خاطرات و مبارزات، همراه با پانوشت‌ها می‌پردازد و 200 صفحه آخر نیز به عكس و اسناد اختصاص دارد.
گفتنی است این مراسم عصر روز یكشنبه، اول اردیبهشت ماه در تالار سوره حوزه هنری واقع در خیابان سمیه، نرسیده به خیابان حافظ برگزار می‌شود. /ص
 
 
 
برچسب ها: دانشگاه ، نماینده ، تاریخ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.