یک عضو جبهه پایداری در گرگان گفت: برخی می‎گویند مکتب اسلام دیگر کاربردی ندارد و باید «مکتب ایرانی» جایگزین آن شود و یا جامعه دینی کاربردی ندارد و باید «جامعه مدنی» روی کار بیاید که این تفکرات قصد انحراف جامعه اسلامی را دارد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، حجت‎الاسلام حسین جلالی در جمع عزاداران حضرت فاطمه (س) در آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع) شهرستان گرگان اظهار داشت: چادر نماد ملی و مذهبی جمهوری اسلامی ایران است که هیچ کشوری این نماد را برای حجاب ندارد.

وی با تاکید بر اینکه نمادهای اسلامی باید در جامعه ترویج و گسترش پیدا کند، تصریح کرد: گلدسته‎های یک شهر، عفاف و حجاب مردمان یک جامعه، همه و همه نشان از تدین و دینداری آنها است.

ملی‌گرایان اگر ریگی به کفش ندارند چرا در دفاع از چادر دم نمی‎زنند 

این عضو جبهه پایداری با بیان اینکه چادر و فرهنگ عفاف و حجاب باعث بیمه شدن جامعه اسلامی می‎شود، بیان کرد: اگر زمانی عفاف و حجاب در جامعه کمرنگ شود آن موقع است که چنگال استعمار بر قلب این ملت برای شکست نظام اسلامی قدرتمند می‎شود.

جلالی خطاب به کسانی که نسبت به حفظ میراث فرهنگی در جامعه تاکید دارند، تصریح کرد: شما که دلتان برای ستون‎های تخت جمشید اینقدر می‎سوزد چرا برای چادر که نماد ملی و مذهبی کشورمان محسوب می‎شود، ابراز دلسوزی ندارند.

وی افزود: ملی‌گرایان که دلشان برای این ملت در تب و تاب است اگر واقعاً ریگی به کفش ندارند چرا در دفاع از چادر دم نمی‎زنند اما برای سنگریزه‎های تخت جمشید فریادشان بلند است.

این عضو جبهه پایداری، روحانیت را عامل و اسباب هدایت مردم یاد کرد و گفت: چراغ مساجد به خاطر وجود روحانیت روشن است که نباید بگذاریم این چراغ خاموش شود.

جلالی عزاداری برای سید و سالار شهیدان را عامل پیشرفت نظام اسلامی عنوان کرد و یادآور شد: دشمن نیز به این نتیجه رسیده تا زمانی که ایران به فرهنگ سوگواری اهل بیت (ع) پیوندی عمیق و ناگسستنی دارد نمی‎توان این ملت را از نظام اسلامی جدا کرد.

وی افزود: برخی می‎گویند مکتب اسلام دیگر کاربردی ندارد و باید «مکتب ایرانی» جایگزین آن شود و یا جامعه دینی کاربردی ندارد و باید «جامعه مدنی» روی کار بیاید که این تفکرات قصد انحراف جامعه اسلامی را دارد.

ولایت نمی‎گذارد جامعه به انحراف کشیده شود

این عضو جبهه پایداری خاطرنشان کرد: دشمن هر وقت بخواهد انحرافی در جامعه اسلامی ایجاد کند نخستین کاری که انجام می‎دهد می‎خواهد ولایت را پایین بیاورد چراکه ولایت دژ نفوذناپذیری است که نمی‎گذارد جامعه به انحراف کشیده شود.

جلالی با بیان اینکه ولایت فقیه، سنگربان و مرزبان نظام اسلامی است، گفت: تمام حمله‎ها و هجمه‎های دشمنان به دژ مستحکم ولایت بی‎حساب و کتاب نیست، دشمنان سعی دارند با تضعیف جایگاه ولایت، آسیب‎های خودشان را به جامعه وارد کنند لذا باید هوشیار باشیم و بصیرت را چراغ راه قرار داده و از فرامین ولایت اطاعت کنیم./ج1

برچسب ها: گرگان ، فقیه ، هوشیار ، تفکرات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.