فرمانده انتظامی تربت حیدریه از کشف بیش از 113 میلیون ریال کالای قاچاق در این شهر خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، محمدامین شاهرخی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: روز گذشته ماموران ایستگاه بازرسی شهید شیردل کامه این فرماندهی حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه اتوبوس مسافربری و یک دستگاه کامیون یخچال‌دار مشکوک و خودروها را جهت بازرسی بیشتر به داخل ایستگاه هدایت کردند.

وی افزود: ماموران مستقر در ایستگاه پس از هدایت خودروها به داخل پارکینگ در بازرسی دقیق از کامیون یخچال‌دار یک‌هزار و 170 کیلوگرم مرغ فله فاقد بسته‌بندی و از اتوبوس هزار پاکت سیگار و 20 جفت کفش خارجی کشف کردند.

وی تصریح کرد: ارزش تقریبی اموال مکشوفه 113 میلیون ریال بوده که اتوبوس و کامیون توقیف و چهار متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقامات قضایی معرفی شدند.

شاهرخی همچنین از کشف 24 کیلوگرم مواد مخدر از ابتدای امسال خبر داد و افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر و ایستگاه بازرسی کامه این فرماندهی با بازرسی دقیق خودروهای عبوری توانستند مقدار 24 کیلو و 866 گرم مواد مخدر را کشف که از این مقدار 24 کیلو و 845 گرم تریاک، 3 گرم حشیش و 9 گرم هروئین است.

وی تصریح کرد: در ارتباط با این پرونده سه دستگاه وسایل نقلیه شامل یک دستگاه وسیله نقلیه سواری، دو دستگاه وسیله نقلیه سنگین توقیف و روانه پارکینگ شد.

فرمانده انتظامی شهرستان تربت حیدریه بیان کرد: همچنین 13 سوداگر مرگ دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقامات قضایی معرفی شدند.
برچسب ها: قاچاق ، شیردل ، مخدر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.