با اندك نگاه مختصر و اجمالي به رفتار هاي راديوفردا مي بينيم كه حقه بازي يعني همين رفتار هاي راديوفردا ...

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، راديوديروز مصاديق بسيار فراوان و متعدد در باب اثبات دروغ گويي و حقه بازي راديوفردا مي توان بر شمرد و مثال زد و تا كنون به مواردي هم اشاره شده است .
در اين جا هم براي چندمين بار توجه شما را به يكي از تناقضات افتضاح و رسوا كننده ي راديوفردا كه مويد حقه بازي اين رسانه ي آمريكايي خبيث هست جلب مي كنيم :
راديوفردا از ابتداي فعاليت ها و سناريوهاي خود براي تحت الشعاع قرار دادن انتخابات رياست جمهوري مدعي شده كه بين اصولگرايان اختلافات زيادي وجود دارد و حتي يك بار هم مدعي شد كه اصولگرايان با اهداف منافع شخصي در اين انتخابات ثبت نام كانديداتوري مي كنند و تعدد آن ها يك جنبه ي منفعت طلبي سياسي دارد .
اما همين راديوفردا در بخش ديگري از تبليغات سوء خود عليه نظام ، مدعي مي شود كه رهبري و سپاه و شوراي نگهبان پشت پرده ي اصلي تعيين سرنوشت انتخابات هستند و تعدد كانديدا ها را هم يك تاكتيك از سوي نظام عنوان مي كند ! به گونه اي كه همه ي اين كانديدا ها در عين يكپارچگي و وحدت و در قالب يك سناريو از سوي رهبري و نظام كانديد شده اند تا به زعم اين راديو ، نهايتا با مهندسي نظام يكي از آن ها انتخبا شود !
حال سوال اينجاست كه حرف اول راديوفردا را بپذيريم كه اصولگرايان داراي اختلافت زيادي هستند و يا ادعاي دومي كه همگي در قابل يك سناريوي هماهنگ از سوي نظام ثبت نام كرده اند و پشت پرده با هم هستند را ؟!
البته پاسخ روشن است ! هيچ كدام ! يعني راديوفردا كه يك روده ي راست در شكم ندارد براي ضربه به نظام از هر گونه دروغ و تهمت و جوسازي دريغ نخواهد كرد و حتي در لابلاي دروغ پراكني هاي خود دچار چنين تناقضات ضايعي هم مي شود كه جز اثبات حقه بازي و دروغ گويي اين رسانه را در پي نخواهد داشت .
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار