مدیرعامل شرکت پالایش نفت امام خمینی(ره) شازند اراک، از تولید بیش از یک میلیارد لیتر بنزین با استانداردهای بین‌المللی یورو 4 و 5 در پالایشگاه شازند اراک در ایام تعطیلات نوروزی خبر داد.

علی‌اکبر میرقادری در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه روزانه 15 میلیون لیتر با استانداردهای بین‌المللی یورو 4 و 5 در پالایشگاه امام خمینی (ره) شازند اراک تولید می شود افزود: در فاصله روزهای تعطیلات ایام نوروز تقریبا چیزی حدود یک میلیارد لیتر بنزین با استانداردهای بین‌المللی یورو 4 و 5  تولید و بصورت مستقیم تحویل شرکت پخش فراورده های نفتی ایران شده است.
 
وی تصریح کرد: تمام موفقیت های واحد پالایشگاه شازند در تولید این میزان بنزین و فرآورده‌های دیگر به واسطه تلاش مهندسان و متخصصان ایرانی و همچنین همراهی سازمان‌های تحت مدیریت استانداری مرکزی صورت گرفته است.
 
مدیرعامل شرکت پالایش نفت امام خمینی(ره) شازند اراک خاطرنشان کرد: در مجموع برای تولید بنزین مطابق با استانداردهای بین المللی حدود 5 میلیارد هزینه ریالی و ارزی شده است.
 
میرقادری در خصوص برنامه های سال 92 افزود: این شرکت تکمیل فنی بخش های توسعه ای پالایشگاه، توسعه فضای سبز و طرح های زیست محیطی، بازیافت کلیه حداقل ضایعات و نیز بروز کردن استانداردهای مدیریتی را در سال جاری در سرلوحه کاری خود قرار داده است./ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار