بخشدار بردخون از آمادگی کامل این بخش برای کمک رسانی به زلزله‌زدگان شهرستان دشتی خبر داد و گفت: تاکنون تیم‌هایی از این بخش برای کمک به مناطق زلزله زده اعزام شده است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،مسعود محمدپور اظهار داشت: پس از وقوع زمین لرزه در بخش کاکی و شنبه شهرستان دشتی، اکیپ‌هایی از شهرداری، پارس شمالی، بهداشت و درمان و اورژانس و جمعی از بسیجیان عضو گردان عاشورا برای یاری زلزله دیدگان عازم مناطق مذکور شدند.

وی افزود: نیروهای دیگری از هلال احمر، محیط زیست، آموزش و پرورش و سایر ارگان‌ها به همراه داوطلبان مردمی در قالب گروه‌های مختلف به مناطق آسیب دیده عزیمت کردند و عده‌ای نیز در حال آماده باش به سرمی‌برند تا در صورت نیاز عازم این مناطق شوند.

وی اضافه کرد: شدت زلزله به حدی بود که به طور محسوس در شهر بردخون احساس شد اما خوشبختانه خسارت جانی و مالی در پی نداشته و هیچ ساختمانی نیز تخریب نشده است.

بخشدار بردخون ادامه داد: مردم، ارگان‌ها و ادارات بویژه حوزه مقاومت کربلا و پایگاه‌های بسیج و کمیته امداد در حال جمع آوری کمک‌های مردمی هستند تا این کمک‌ها برای استفاده به مناطق آسیب دیده و زلزله دیده ارسال شود.

کفیل رئیس آموزش و پرورش بردخون نیز با تسلیت درگذشت تعدادی از مردم در زلزله اخیر دشتی گفت: کارکنان اداره بیش از شش میلیون ریال به زلزله دیدگان کمک کرده‌اند و در کنار مردم داغدیده شهرستان دشتی خواهند بود.

بهرام حسینی‌پناه افزود: فرهنگیان و دانش آموزان با تمام وجود و امکانات آماده کمک و امدادرسانی به زلزله دیدگان هستند ولی به دلیل توصیه مسئولان از حضور فیزیکی خودداری کرده‌اند و در انتظار درخواست آنان می‌مانند.

وی اضافه کرد: از ابتدای این حادثه امکانات خود را در اختیار مسئولان ذیربط قرار داده‌ایم و هر لحظه آماده خدمت و مشارکت هستیم.
برچسب ها: بوشهر ، دشتی ، بردخون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.