رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان از اعزام پنج اکیپ بهداشتی درمانی دشتستان با تجهیزات کامل به مناطق زلزله‌زده خبر داد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، غلامرضا کهن صبح امروز در نشست مسئولان با تسلیت به حادثه‌دیدگان زلزله دشتی اظهار داشت: مسئولان شبکه بهداشت دشتستان از نخستین لحظات وقوع زلزله نسبت به امدادرسانی به زلزله‌زدگان اقدام کرد.

وی افزود: در پی گزارشات رسیده در زمینه زلزله منطقه کاکی، شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان برای مداوای مجروحین و آسیب‌دیدگان اکیپ‌های امداد و نجات خود را به این منطقه اعزام کرد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان همچنین از آماده باش کامل پرسنل ستاد شبکه و بیمارستان و مراکز بهداشتی درمانی دشتستان خبر داد.

کهن از اعزام 5 اکیپ بهداشتی درمانی با تجهیزات کامل به مناطق زلزله‌زده خبر داد و گفت: اعزام دو نفر پزشک، اعزام چهار نفر کارشناس مبارزه با بیماری‌ها، اعزام کارشناس بهداشت محیط و حرفه‌ای، اعزام چهار نفر بهیار و اعزام یک نفر کارشناس سلامت روان نیز از جمله اقدامات این شبکه است.

وی اضافه کرد: اعزام چهار نفر ماما و کارشناس بهداشت خانواده، اعزام شش دستگاه وسیله نقلیه و رانندگان و ارسال 2 دستگاه نیسان پیکاب کامل دارو و تجهیزات اعم از باند، گاز، سرم و سایر ملزومات نیز توسط این شبکه انجام گرفته است.

رئیس شبکه بهداشت دشتستان بیان کرد: اعزام 9 نفر پرسنل درمان و یک پزشک در قالب بسیج جامعه پزشکی نیز از جمله این اقدامات است.

کهن یادآور شد: تعداد 25 نفر پرسنل ستادی از کارشناسان بهداشتی و نیروهای پشتیبانی آمادگی اعزام دارند و در شبکه برای اقدامات بعدی مستقر هستند./ج1

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.