جزئيات ديدار شب گذشته نمايندگان مجلس با رئيس‌جمهور ، تصميم‌گيري آيت‌الله هاشمي براي ورود به انتخابات، ديدار نمايندگان با احمدي‌نژاد، جلسه ديشب مجمع روحانيون و زمان دادگاه مهدي هاشمي از مهمترين عناوين خبري امروز(دوشنبه)‌ گروه سياسي باشگاه خبرنگاران بود.

به گزارش گروه سياسي باشگاه خبرنگاران مهمترين عناوين خبري امروز(دوشنبه) به اين شرح است:


دستور معاون اول رئیس‌جمهور مبنی بر تشکیل کارگروه ویژه خودرو غير‌قانوني است
عضو شورای ملی رقابت در واكنش به دستور معاون اول رئیس‌جمهور مبنی بر تشکیل کارگروه ویژه خودرو گفت: ‌معاون اول رئیس‌جمهور نمی‌تواند دستور تشکیل چنین کارگروهی را بدهد.
 
 
 
دشمنان استقلال نظام را هدف قرار داده‌اند/ تخریب و بی‌ادبی نتیجه‌ای جز از بین بردن ظرفیت‌های کشور ندارد
رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه تخریب و بی‌ادبی نتیجه‌ای جز از بین بردن توانایی‌ها و ظرفیت‌های کشور ندارد، تصریح کرد: صیانت از مردم‌سالاری در کشور تنها در گرو حفظ آرامش سیاسی است.
 
 
 
جزئيات ديدار شب گذشته نمايندگان مجلس با رئيس‌جمهور
ديدار شب گذشته نمايندگان مجلس با رئيس‌جمهور به دعوت معاون پارلماني احمدي‌نژاد صورت گرفت كه واكنش‌هاي زيادي در پي داشت چراكه دعوت در ابتدا بصورت پيامكي صورت گرفت و سپس دعوتنامه‌اي با مهر آني به هيئت‌رئيسه ارسال شد.
 

 
تصمیم‌گیری "آيت‌الله هاشمی" برای ورود به انتخابات صحت دارد

نماینده اردبیل در مجلس شوراي اسلامي خبر تصمیم‌گیری هاشمی برای ورود به انتخابات را تائيد كرد.
 
 
 
ارزیابی و مقایسه تطبیقی مستندات برنامه‌های دوم تا پنجم توسعه
مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی ضمن مقایسه تطبیقی مستندات برنامه‌های دوم، سوم، چهارم و پنجم توسعه به ارزیابی آنها پرداخت.
 
 
 
 
فعلا تصميمي براي پيش‌فروش سكه نداريم/ موسسات مالي و اعتباري با نام ائمه هرچه سريع‌تر نام خود را تغيير دهند
رئيس كل بانك مركزي گفت:يكي از راهکارهایی که بانک مرکزی برای کاهش قیمت‌ها در نظر داشت، پیش فروش قیمت سکه بود که در حال حاضر و با ثبات قيمت‌ها تصميم به پيش فروش سكه نداريم.
 
 
 
ديدار بيش از 90 نماينده با احمدي‌نژاد/ تاکيد رئيس‌جمهور بر خلق حماسه سياسي
معاون پارلماني رئيس‌جمهور گفت: نشست نوروزي احمدی‌ن‍ژاد با نمایندگان با حضور بیش از 90 نماینده در دفتر رئیس‌جمهور برگزار شد.
 
 
 
امروز دولت و رئيس‌جمهور در بالاترين سطح از محبوبيت به‌سر مي‌برند
مشايي با بيان اينكه دولت تحت رياست احمدي‌نژاد توانست فرصت‌هاي خدمت بسيار بيشتري پديد آورد كه دوست و دشمن در داخل و خارج كشور به آن معترفند، گفت: در سخت‌ترين شرايط اقتصادي ناشي از تحريم‌هاي بين‌المللي و فرصت‌طلبي‌هاي برخي، امروز دولت و رييس‌جمهور در بالاترين سطح از محبوبيت به‌سر مي‌برند.
 
 
 
در جلسه شب گذشته مجمع روحانيون مبحث خاصي مطرح نشد!
عضو مجمع روحانیون مبارز گفت: در جلسه شب گذشته مجمع موضوع مبحث خاصي مطرح نشد و در حال حاضر به هیچ سوالی پاسخ نمی‌دهم.
 
 
 
معرفي گزینه‌ای مورد اجماع عدالت‌خواهان، نیروهای اصیل انقلابی و دلبستگان به ولایت
امروز ترس از متهم شدن به انحراف براي برخي دوستان ما تبديل به كابوسي شده كه عملا موجبات حذف گزينه‌هاي اصلحي که در بدنه دولت حضور دارند را مهيا ساخته و آنها را به سوي گزينه‌هاي ضعيف‌تر سوق داده است؛ این مایه خرسندی است که دبیر کل محترم و متخلق جبهه پایداری اعلام میدارد که برای ما رسیدن به اصلح مهم است نه دولتی بودن یا نبودن گزینه، اما این نگرش در برخی دیگر از دوستان ما به صراحت نفی و تخریب می‌شود.
 
 
 
 
اگر در پايان انتخابات بي‌نظر باشيم مسئول خواهيم بود
آیت‌الله یزدی با تاکید بر این‌که مراجع عظام در حوزه‌های مختلف صاحب‌نظر هستند و باید به نظرات آنها توجه جدی شود، گفت: هرچه قدر از مرجعیت فاصله بگیریم، از محورهای اصلی دین فاصله گرفته‌ایم.
 
 
 
توطئه‌ها در بازار ایران از تحریم تأثیر بیشتری داشت/ برپایی رزمایشی با حضور گسترده گردان‌های کوثر در سال ۹۲
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تأکید بر اینکه توطئه‌ها در سال‌های اخیر بیش از تحریم‌ها بر بازار ایران تأثیرگذار بوده است، گفت: گرانی و تورم بیش از اینکه متأثر از تحریم‌ها باشد، با «توطئه» ارتباط داشته، که جای بررسی و تأمل بیشتری دارد.
 
 


زمان دادگاه مهدی هاشمی به‌زودی اعلام می‌شود/ ارسال حکم محکومان پرونده فساد اقتصادی بزرگ به اجرای احکام

سخنگوی قوه قضاییه با بيان اينکه حکم‌های محکومان پرونده فساد اقتصادی بزرگ به اجرای احکام ارسال شده است، گفت: مطالعه پرونده مهدی هاشمی از سوی قاضی سراج به پايان رسيده و به‌زودی زمان دادگاه اعلام می‌شود.
 
 
 انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار