رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تأکید بر اینکه توطئه‌ها در سال‌های اخیر بیش از تحریم‌ها بر بازار ایران تأثیرگذار بوده است، گفت: گرانی و تورم بیش از اینکه متأثر از تحریم‌ها باشد، با «توطئه» ارتباط داشته، که جای بررسی و تأمل بیشتری دارد.

سردار سرتیپ "محمدرضا نقدی" در گفتگو با خبرنگار دفاعی - امنیتی باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه راهیان نور به جریانی مردمی تبدیل شده است، اظهار داشت: بسیج تا جایی که امکان و وسع مالی داشته باشد از کاروان راهیان نور حمایت می‌کند، اما بودجه‌های ما به‌شدت کاهش یافته و تعهدات داده شده به بسیج نیز در سال ۹۱ اجرایی نشده است.

وی افزود: در سال ۹۲ نیز بودجه بسیج کاهش یافته است، اما با وجود مردمی شدن جریان راهیان نور تا حد امکان حمایت خود را بسیجی‌وار از راهیان نور ادامه خواهیم داد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تأکید بر اینکه توطئه‌ها در سال‌های اخیر بیش از تحریم‌ها بر بازار ایران تأثیرگذار بوده است، تصریح کرد: افزایش قیمت‌ها، گرانی و تورم بیش از اینکه متأثر از تحریم‌ها باشد، با «توطئه» ارتباط داشته، که این موضوع جای بررسی و تأمل بیشتری دارد.

سردار نقدی همچنین در پایان از برپایی رزمایشی با حضور گسترده گردان‌های کوثر و شرکت مؤثرتر زنان در رزمایش‌های سال جاری خبر داد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۶ ۱۹ فروردين ۱۳۹۲
سردار لطفا اين توطئه گرا رو معرفي كنيد تا رسوا بشن
آخرین اخبار