امروز ترس از متهم شدن به انحراف براي برخي دوستان ما تبديل به كابوسي شده كه عملا موجبات حذف گزينه‌هاي اصلحي که در بدنه دولت حضور دارند را مهيا ساخته و آنها را به سوي گزينه‌هاي ضعيف‌تر سوق داده است؛ این مایه خرسندی است که دبیر کل محترم و متخلق جبهه پایداری اعلام میدارد که برای ما رسیدن به اصلح مهم است نه دولتی بودن یا نبودن گزینه، اما این نگرش در برخی دیگر از دوستان ما به صراحت نفی و تخریب می‌شود.

به گزارش گروه احزاب باشگاه خبرنگاران؛ 775 نفر از چهره‌هاي دانشگاهي و دانشجويان با ارسال نامه‌اي خطاب به آيت‌الله مصباح يزدي دغدغه‌هاي خود درباره شرايط حاكم بر انتخابات آتي رياست‌جمهوري را بازگو كرده‌اند كه در ادامه متن كامل اين نامه به همراه اسامي مشروح اين افراد آمده است:
 
محضر حضرت علامه آيت‌الله مصباح‌يزدي(حفظه‌الله)
ضمن عرض سلام و آرزوي طول عمر باعزت

همانگونه كه مستحضرید انتخابات رياست‌جمهوري پيش‌رو با توجه به وضعيت خطير انقلاب اسلامي در سال‌هاي اخير اهميت زيادي دارد. اگرچه گروه‌ها و دستجات سياسي، خود را براي تاثيرگذاري بر اين رخداد بزرگ آماده مي‌كنند اما رقابت كلي در اين انتخابات ذيل دو گفتمان پيشرفت و ارتجاع تعريف مي‌شود. گفتمان ارتجاع را كساني راهبري مي‌كنند كه اين روزها صراحتا از اشتباه بودن مسير عزتمندي كه انقلاب اسلامي در اين سال‌ها طي نموده سخن مي‌رانند و تنها راه برون رفت از مشكلات پيش رو را اعتراف ملت به خطا بودن اين راه و بازگشت به روش‌هاي پيش از 8 سال گذشته مي‌دانند.

در مقابل گفتمان پيشرفت را نيز امام خامنه‌اي- مدظله- راهبري مي‌كنند و با توجه به دستاوردهاي بزرگ ملت ايران پس از نهضت 3 تير 84 خواستار رفع نواقص، تكميل و ادامه حركت رو به جلوي ملت در اين مسير بوده و حتي ايستايي در اين حركت را پرتاب شدن به عقب مي‌دانند. چنانچه رهبر حکیم انقلاب در روز اول فروردين 92 فرمودند: «این را همه بدانند كه آنچه ما برای رئیس‌جمهور آینده نیاز داریم، عبارت است از امتیازاتی كه امروز وجود دارد، منهای ضعفهائی كه وجود دارد. این را همه توجه كنند؛...بايد رو به پیشرفت باشیم، رو به تعالی و تكامل باشیم، تدریجاً بهترین های خودمان را بفرستیم»

ما «فرزندان انقلابي» امام خامنه‌اي- مدظله- و ارادتمندان و شاگردان جنابعالی، از مقتدای خویش آموخته‌ايم كه با توجه به اصول، خودمان اهل فكر و تحليل مسائل باشيم و هرگز فريب جریان خبرساز را نخوريم. همان جرياني كه با انتساب اخبار مختلف به رهبر معظم انقلاب اسلامی، مدعي دست‌يابي به «سامانه ای برای كشف نظر رهبري» هستند و البته سخنان قاطع اخیر ایشان در مشهد، بار دیگر نشان داد که معظم له نیز از چنین انتساب های بی مورد به شدت گلایه مند اند . در اين مسير، انگشت اشاره مقام معظم رهبری براي كسب راهنمايي و ارشاد، همواره به‌سوي بزرگاني چون شما بوده و هست. تشكيل يك جبهه گفتماني در آستانه انتخابات اخير مجلس شوراي اسلامي با بهره گیری از رهنمودهای جنابعالی حركتي هوشمندانه بود كه بساط ائتلاف جريان یاد شده و «ساكتين فتنه» را در هم شكست و بارقه اميد را در بدنه جريان اصيل حامي انقلاب پديد آورد.

امضاكنندگان اين نامه، جمعي از فعالان دانشجويي - دانشگاهی، حوزوي، رسانه‌اي، سياسي و فرهنگی بدنه اجتماعي جبهه گفتمانی سوم تير در سراسر كشور هستند كه دغدغه‌شان ادامه يافتن گفتمان پيشرفت انقلاب اسلامی برای گسترش و تحقق عدالت بوده و اميد دارند كه دولت آينده با موفقيت از «پيچ تاريخي» امروز جهان گذشته و دولتي در تراز بيداري اسلامي و تمدن ساز باشد تا موجبات بسط‌يد ولي‌فقيه را بيش از پيش در عرصه های جهاني فراهم آورد. بدیهی است که طرح برخی نکات در این نامه و نیز انتشار آن، بدین دلیل است که جریان سوم تیر هم اکنون در مرحله گزینش کاندیدای اصلح از میان کاندیداها قرار دارد. از اینروست که معتقدیم در نظر گرفتن این نکات شاید زمینه گزینش اصلح و تبعیت همگان از تصمیمی درست در این جریان را هموارتر نماید.

بیم های ما!

اما آنچه ما ارادتمندان به شما را دل نگران مي‌كند، بيم حركت برخي از دوستان مان در اين جبهه در مسيري است كه جريان مذکور آن را طراحی و مهندسي كرده است. ما از شما آموخته‌ايم كه در برابر امام خامنه‌اي «لا يسبقونه بالقول و هم بامره يعملون» باشيم. چنانكه هم ایشان از ما مي‌خواهند در برخورد با موضوعات، آنها را اصلي و فرعي كنيم. همچنین ايشان بارها موضوع فتنه 88 را يك مسئله اصلي خوانده و خواستار معيار دانستن عملكرد افراد در آن شده‌اند. رهبر فرزانه انقلاب- مدظله- راه اصلاح بعضی ضعف های نظری و عملي برخي دولتمردان را «نُصح» غيرعلني و «تبيين» عمومي خوانده‌اند.

نیروهای تکلیف مدار، بازوی اجرایی تدابیر رهبری

آنچه ما فرا گرفتیم آن است که تدبیر ایشان برای رفع حاشیه سازی های فکری و رفتاری و نیز عدم تحقق نظر آنانکه خواهان «ارتجاع» انقلاب اند، کمک به استراتژی فرود آرام دولت و البته روشنگری و تبیین است. در میان نیروهایی که در دولت حضور دارند، نیز هستند کسانی که براساس همین تدبیر،‌ تکلیف مدارانه و فارغ از حواشي آن و حتی ترس از متهم شدن به انحراف، برای رفع و دفع شبهه چندگانگی در حاکمیت درحال تلاش شبانه روزی هستند و بخشي از تقدیر رهبری فرزانه انقلاب از دولت نيز ناظر به این تلاش هاست.

جا به جایی خطوط قرمز دوستان

ما نگرانيم كه متاسفانه برخي دوستان مان امروز، شاید در اثر باور كردن برخی اخبار «درگوشي» جريان خبرساز، خطوط قرمزشان جابه جا شده است و علاوه بر آنكه برخلاف راهبرد رهبر معظم انقلاب، برخي حاشیه سازی های فکری و رفتاری را هم‌وزن فتنه مي‌خوانند، واژه جعلي «ساكت انحراف» -كه روزگاري خود از سوي جريان يادشده بدان متهم مي‌شدند- را در كنار واژه اصيل و معنادار «ساكت فتنه» قرار داده‌اند.

از عجایب روزگار اين است كه برخي دوستان ما ، علي‌رغم افتادن در اين دام و فاصله گرفتن از امتیازات دولت و موضع‌گيري روزانه عليه آن، هنوز هم از سوي جريان خبرساز مذکور، ساكت انحراف خوانده شده و به ارتباط با انحراف متهم مي‌شوند. نتيجه ادامه اين دور باطل آن است كه نیروهای انقلابي ای كه در دولت به مجاهدت مخلصانه مشغول هستند به انحراف متهم شده و از دايره نیروهای ارزشی و جريان انقلابی، رانده مي‌شوند.

گرچه گرايش به برخي حواشي موجود در دولت غیر قابل پذیرش است اما دوستان گفتمانی و عدالت خواه  ما در بدنه دولت که از دلبستگان عمیق به رهبری و ارادتمندان به شما بوده و حتی نقش تاثیر گذاری نیز در تشکیل و تاسیس جبهه گفتماني اصیل ایفا کردند کجا و اتهام زشت تشکیک در اطاعت از اوامر ولایت مطلقه فقیه و انحرافی گری کجا؟

لزوم معرفی گزینه گفتمانی و عدالت خواه

امروز ترس از متهم شدن به انحراف براي برخي دوستان ما تبديل به كابوسي شده كه عملا موجبات حذف گزينه‌هاي اصلحي که در بدنه دولت حضور دارند را مهيا ساخته و آنها را به سوي گزينه‌هاي ضعيف‌تر سوق داده است. این مایه خرسندی است که دبیر کل محترم و متخلق جبهه پایداری اعلام میدارد که برای ما رسیدن به اصلح مهم است نه دولتی بودن یا نبودن گزینه، اما این نگرش در برخی دیگر از دوستان ما به صراحت نفی و تخریب می شود.

درحالی که طبق رهنمودهای امام راحل(ره) و رهبری فرزانه انقلاب اسلامی و نیز آموخته های ما از جنابعالی، وظیفه ما شناخت اصلح و فعاليت در جهت مقبول نمودن بيش از پيش او در جامعه است و دوستان مان خود اذعان دارند، در بین نیروهایی که ایثارگرانه و تکلیف مدارانه در روزهای پایانی دولت به آن پیوسته و آبروی خویش را کف دست گذاشته اند، گزینه های گفتمانی، کیفی و اصلح، حضور دارند که غفلت از بررسی نام و سوابق آنان در مجموعه جبهه سوم تير موجب از دست رفتن فرصت‌ها و سوختن ظرفیت‌ها خواهد بود. به ویژه آنکه افراد یاد شده نیز در این مقطع برای خود غیر از کمک به اجرایی شدن تدابیر رهبری، ماموریتی قائل نبوده و از پذیرش کاندیداتوری استنکاف می ورزند. البته ما از شما آموختیم که در این مسیر «به صحنه آوردن» اصلح علیرغم تمایل او، خود وظیفه ای مضاعف برای ما به شمار می آید. از اين رو بی‌توجهی بعضی از دوستان به گزينه اصلح و نیز استنکاف او از ورود به این عرصه را، حجتی برای سکوت خودمان نمی‌دانیم.

اين در حالي است كه با ادامه روند كنوني نه تنها ساكتان فتنه، خود به عرصه داوطلبي وارد شده‌اند بلكه براي فتنه‌گران و عناصر فعال فتنه 88 نيز كارت دعوت براي حضور در انتخابات مي‌فرستند!

امروز فتنه گران با صراحت از به زمین زدن دولت حتی یک روز مانده به پایان کار آن سخن می گویند تا ثابت کنند حمایت های رهبری – مدظله- و ملت ایران از این گفتمان اشتباه بوده است. در این ميان پرواضح است كه مسابقه متهم کردن نیروهای خوب و ارزشی باقی مانده در دولت و‌ غفلت از ظرفیت نیروهای عدالت خواه در بدنه آن، کمک به بازی طراحی شده فتنه گران بوده و نتيجه‌اي جز واگذاری صحنه به جريان ارتجاع دربر نخواهد داشت.

معتقدیم همانگونه که کلام رهبری در نقد و نفی جریان های «ارتجاع»، «خبرسازان موسوم به سامانه کشف نظر» و «توقف در دولت» صریح بود، این صراحت شامل جریان «نفی و طرد «کل» دولت» که متاسفانه برخی دوستان مان آن را نمایندگی میکنند نیز می شود. چنانچه براساس رهنمودهای رهبری، نیاز کشور وانقلاب‌، حفظ امتیازات و طرد نقاط ضعف کنونی است.

استاد بزرگوار! ما ارادتمندان به شما این درد را به کجا ببریم که حتی سخن گفتن در باب این دغدغه ها، برایمان هزینه دارد. الان که دردمندانه و از سر تکلیف این موضوع را با شما درمیان می گذاریم، گرچه مطمئنیم که ظرفیت عظیم جریان گفتمانی ارزشی و انقلابی با هدایت های جنابعالی قابلیت پذیرش و هضم نظرات مان را دارد و سپس «قول احسن» را پی خواهد گرفت اما بیم آن داریم که از سوی دوستانمان به انحراف و انشقاق متهم شویم؛ در حالی که ارادت کنونی ما به جنابعالی، امری مسبوق به سابقه است.ما درس تکلیف مداری را از شما هنگامی که در کوران تخریب ها و تهمت های جماعت مدعی اصلاح طلبی به میدان دفاع از نظام و ولایت فقیه آمده بودید، فراگرفته ایم. ما از مکتب انقلابی امام راحل(ره) آموختیم که فارغ از نتیجه، مامور به انجام تکلیف باشیم و در انجام آن همچون جنابعالی از «لومه لائم» نهراسیم.

لزوم هم افزایی همه نیروهای اصیل

نگاه تکلیف مدارانه به ما می گوید که در برهه کنونی بجاي آنکه به برخی نگاه‌های تنگ‌نظرانه و غيرمنصفانه از قبیل آنچه ذکر شد مبتلا شویم، باید به هم افزايي و اتحاد و استفاده از تمام ظرفیت خویش مبادرت ورزیده و گزینه ای مورد اجماع همه عدالت خواهان، نیروهای اصیل انقلابی و دلبستگان به ولایت و رهبری‌ معرفی نماییم. این گزینه اصلح بایستی از سویی از ظرفیت های گفتمانی عدالتخواهانه بهره مند بوده و از سویی دیگر توان کسب ظرفیت های مردمی دولت کنونی را دارا باشد و فصل مشترک همه جریانات عدالتخواه تلقی گردد. والا با ادامه این مسیر بیم آن مي‌رود که فضای انتخابات تبدیل به مسابقه‌اي براي «توقف در دولت كنوني» يا «ارتجاع» و عقب راندن ملت گردد که در اینصورت امتیازات مورد تائید این دولت نیز از بین رفته و دغدغه رهبری حکیم انقلاب محقق نخواهد شد.

در پايان با آرزوي طول عمر با عزت براي شما فقیه «بصير»، «باصفا» و «عالم»، از خداوند متعال، تقاضاي رهنمودهاي روشنگرانه و مشفقانه تان را داريم.
والسلام علیکم ورحمه الله وبرکاته

جمعی از «فرزندان انقلابی» امام خامنه ای و ارادتمند به شما ؛ فعالان بدنه اجتماعي جبهه گفتماني سوم تير در سراسر كشور



۱- دکتر حسین اردهالی فوق تخصص بیهوشی و ICU عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران
۲- دکتر محسن سوری متخصص جراح عمومی استادیار وعضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران
۳- دکتر فاطمه اکبری پزشک عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران
۴- دکتر فاطمه سوری رزیدنت رادیولوژی دانشگاه علوم پزشکی تهران
۵- دکتر هادی میر هاشمی متخصص جراحی و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران
۶ – دکتر مرتضی اکبری استاد و عضو هیئت علمی دانشکده کشاورزی دانشگاه تهران
۷- دکتر مسلم سوری متخصص دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران
۸- دکتر سمیه سوری متخصص دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران
۹- دکتر سمانه سوری متخصص دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران
۱۰- دکتر مهدی احمدی متخصص جراحی عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران
۱۱- دکتر غلامحسین فقیه متخصص جراحی عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران
۱۲- دکتر رضا حسین پور متخصص جراحی عمومی و استاد دانشگاه علوم پزشکی کهگلویه و بویر احمد
۱۳- دکتر فریبرز رشنو متخصص جراحی عمومی دانشگاه علوم پزشکی لرستان
۱۴- دکتر محسن آرایش خواه متخصص جراحی عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایلام
۱۵- دکتر امیر شمس فوق تخصص جراحی قلب دانشگاه علوم پزشکی تهران
۱۶- دکتر رضا شاکری متخصص اطفال دانشگاه علوم پزشکی اراک
۱۷ – دکتر مهدی مرشدی متخصص جراحی و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله الاعظم(عج) تهران
۱۸- دکتر رضا هارمونی متخصص اطفال دانشگاه علوم پزشکی گیلان
۱۹ – دکتر محمد رضایی فوق تخصص ریه اطفال دانشگاه علوم پزشکی البرز
۲۰ – دکتر نیما قمیشی متخصص ارتوپدی دانشگاه علوم پزشکی سیستان و بلوچستان
۲۱- دکتر رضا هادیلو فوق تخصص جراحی پلاستیک دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
۲۲- دکتر مجید درزی متخصص بیهوشی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان
۲۳- دکتر بهادر اوشندری رزیدنت جراحی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران
۲۴- دکتر علی میر فخرایی رزیدنت جراحی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران
۲۵- دکتر علی نهاوندی رزیدنت جراحی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران
۲۶- دکتر محمود ققایی رزیدنت جراحی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران
۲۷- دکتر داوود رمزی رزیدنت جراحی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران
۲۸- دکتر فلاح استاد دانشگاه علامه طباطبایی تهران
۲۹ – دکتر اباذری استاد دانشگاه علامه طباطبایی تهران
۳۰ – دکتر شیخ الاسلامی استاد دانشگاه علامه طباطبایی تهران
۳۱- دکتر محمد نوع نژاد استاد علوم سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی تهران مرکز
۳۲- دکتر بهروز رشیدی استاد علوم سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی تهران مرکز
۳۳- دکتر سبحانی استاد دانشگاه آزاد اسلامی تهران جنوب
۳۴- دکتر محمد علی رحیمیان استاد علوم اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه تهران جنوب
۳۵- دکتر محمد عیوضی استاد علوم سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی تهران مرکز
۳۶- دکتر محمد صالحی استاد علوم سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی تهران مرکز
۳۷- دکتر حمید نجفی استاد دانشگاه آزاد اسلامی تهران شمال
۳۸ – دکتر مطهر مرادی استاد دانشگاه آزاد اسلامی تهران شمال
۳۹- مهندس عبدالرحمان سنائی استاد الکترونیک دانشگاه علوم تحقیقات تهران
۴۰- دکتر حمید شفاعت استاد دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی تهران شمال
۴۱- دکتر کامران درخشنده استاد دانشگاه پیام نور تهران
۴۲- دکتر محمد جواد شکوهی استاد دانشگاه پیام نور تهران
۴۳- دکتر امیر حسین خرسند استاد دانشگاه فنی و حرفه ای تهران
۴۴- دکتر فرامرز حیدری استاد دانشگاه آزاد اسلامی تهران شمال
۴۵- مهندس محمد سلیمانیان استاد عمران دانشگاه علوم تحقیقات تهران
۴۶- محدباقر جوانبخت پزشک عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران وفعال سیاسی
۴۷- رحمانه غفارزاده دانشجوی دانشگاه علامه طباطبایی تهران
۴۸- مهسا عبدالمناف دانشجوی دانشگاه علامه طباطبایی تهران
۴۹- سمیرا محمود آبادی دانشجوی دانشگاه علامه طباطبایی تهران
۵۰- ثریا محمود آبادی دانشجوی دانشگاه علامه طباطبایی تهران
۵۱- سجاد احیا دانشجوی علوم سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی تهران مرکز
۵۲- مهیار محمودی پور دانشجوی علوم سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی تهران مرکز
۵۳- نیما رضوانی دانشجوی علوم سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی تهران مرکز
۵۴- احمد جباری دانشجوی علوم سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی تهران مرکز
۵۵- حمید رضا غنچه دانشجوی علوم سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی تهران مرکز
۵۶- امید جباری دانشجوی علوم سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی تهران مرکز
۵۷- سید هادی یحیوی دانشجوی علوم سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی تهران مرکز
۵۸- وحید محدث دانشجوی علوم سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی تهران مرکز
۵۹- عرفان ادریسی دانشجوی علوم سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی تهران مرکز
۶۰- محسن احمدی دانشجوی علوم سیاسی دانشگاه تهران
۶۱- حسام افتخاری دانشجوی علوم سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی تهران مرکز
۶۲- حمید بابایی دانشجوی علوم سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی تهران مرکز
۶۳- محمد صداقت دانشجوی علوم سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی تهران مرکز
۶۴- جواد رنگ آمیز دانشجوی علوم حدیث دانشگاه آزاد اسلامی تهران جنوب
۶۵- مصطفی تجملی دانشجوی علوم سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی تهران مرکز
۶۶- مهرداد محمد پور فوق لیسانس علوم سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی تهران مرکز
۶۷- علی محمدی فوق لیسانس علوم سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی تهران مرکز
۶۸-محمد سمیعی دانشجوی علوم سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی تهران مرکز
۶۹- حسن محمدی دانشجوی کامپیوتر دانشگاه آزاد اسلامی تهران مرکز
۷۰- حجت الاسلام محمد حسینی حوزه علمیه حضرت عبدالعظیم
۷۱- حجت الاسلام والمسلمین علی آقاجانی حوزه علمیه حضرت عبدالعظیم
۷۲- محمد امین شریفی دانشجوی رشته فیزیک دانشگاه علوم تحقیقات تهران
۷۳- محمد مهدی نجیب آور دانشجوی علوم حدیث دانشگاه تهران
۷۴- علی فرهادی فعال دانشجویی
۷۵- روح الله پهلوانی فعال دانشجویی
۷۶- سجاد جمشیدی فعال دانشجویی
۷۷- محمد پایدار فر فعال دانشجویی
۷۸- علیرضا خازمی فعال دانشجویی
۷۹- محمد حجازی فعال دانشجویی
۸۰- وحید قادری فعال دانشجویی
۸۱- یوسف محمد زاده فعال دانشجویی
۸۲- علی رهبر فعال دانشجویی
۸۳- حجت الاسلام والمسلمین سعید میرزایی طلبه دروس خارج حوزه علمیه قم
۸۴- مهندس سید وحید هاشمی عضو بنیاد ملی نخبگان و برگزیده کشوری جشنواره جوان خوارزمی
۸۵- مهندس علیرضا نوربالا کارشناسی ارشد کامپیوتر دانشگاه آزاد اسلامی یزد
۸۶- قاسم شیر محمدی دانشجوی کارشناسی آسیب شناسی اجتماعی بهزیستی قزوین
۸۷- سید باقر حسینی دانشجوی کاردانی برق دانشگاه آزاد اسلامی تاکستان
۸۸- میلاد خیر علی دانشجوی کارشناسی برق دانشگاه غیر انتفاعی قزوین
۸۹- علی شیرمحمدی دانشجوی کارشناسی علوم و فنون دانشگاه قزوین
۹۰- حمید عارف نیا کارشناس تربیت بدنی دانشگاه قزوین
۹۱- عبدالله احمدی دانشجوی کاردانی عمران ابهر
۹۲- حمزه عباسی دانشجوی برق علوم و فنون قزوین
۹۳- رمضان عباسی دانشجوی کاردانی مکانیک دانشگاه کار شهر صنعتی البرز
۹۴- جواد نوری مهندسی صنایع قزوین
۹۵-اسفندیار علیجانی کارشناس ارشد ادبیات قزوین
۹۶- مرتضی ناصری نژاد دانشجوی رشته مهندسی معدن دانشگاه تهران
 ۹۷- یوسف جانی جانباز و برادر شهید وفعال سیاسی قزوین
۹۸- محمد علی ابراهیمی برادر شهید و فعال سیاسی قزوین
۹۹- کریم معصومی ایثارگر و فعال سیاسی قزوین
۱۰۰- عباس خانی جانباز و فعال سیاسی قزوین
۱۰۱- اباصلت خانی ایثارگر و فعال سیاسی قزوین
۱۰۲- محمد شیر محمدی ایثارگر و فعال سیاسی قزوین
۱۰۳- سید علی موسوی  جانباز و فعال سیاسی قزوین
۱۰۴- کریم افتخاری کارشناس ارشد مطالعات منطقه ای سیاسی دانشگاه تهران
۱۰۵- محمد رضا نقدی کارشناس ارشد حقوق خصوصی دانشگاه آزاد اسلامی تهران مرکز
۱۰۶- محمد رضا پیر هادی دانشجوی کارشناسی علوم سیاسی دانشگاه تهران
۱۰۷- احمد حاجیان وکیل پایه یک دادگستری
۱۰۸-  تهمینه رحمانی حافظ کل قران
۱۰۹- علی اصغر خانی دانشجوی کارشناسی ارشد مکانیک دانشگاه صنعتی شریف
۱۱۰-امید دهقانی دانشجوی کارشناسی الهیات دانشگاه پیام نور قزوین
۱۱۱-جعفر شیر علیان دانشجوی کاردانی علمی کاربردی دانشگاه پارسیان قزوین
۱۱۲-رحیم صالحی کارشناس مدیریت دانشگاه آزاد قزوین
۱۱۳- سیروس رمضانی کاردان برق دانشگاه گناباد خراسان جنوبی
۱۱۴- وحید رضایی کاردانی برق دانشگاه شهید بابایی قزوین
۱۱۵- سید میثم حسینی کارشناس ارشد عمران
۱۱۶- قاسم نجف پور دانشجوی کارشناسی ارشد برنامه ریزی شهری دانشگاه آزاد اسلامی سمنان
۱۱۷- امیر علی شیر محمدی کارشناس حسابداری دانشگاه پیام نور تاکستان
۱۱۸- فردین رمضانی دانشجوی کارشناسی کشاورزی دانشگاه سمنان
۱۱۹- علی اصغر خانی دانشجوی ارشد مکانیک دانشگاه صنعتی شریف
۱۲۰- احمد توکلی کارشناس ارشد برق دانشگاه آزاد قزوین
۱۲۱- محسن شیر محمدی کارشناس متالوژی دانشگاه امیر کبیر
۱۲۲- مرتضی مافی فعال سیاسی قزوین
۱۲۳- سید جعفر حسینی ایثارگر قزوین
۱۲۴- سید اکبر حسینی ایثارگر قزوین
۱۲۵- یوسف جانی جانباز و برادر شهید قزوین
۱۲۶- کریم معصومی ایثارگر قزوین
۱۲۷-  مهدی دوستی صنعت گر و تولید کننده
۱۲۸- محمد شیر محمدی ایثارگر قزوین
۱۲۹-محمد عظیمی فعال سیاسی قزوین
۱۳۰-عبدالله عظیمی ایثارگر قزوین
۱۳۱-محمد علی ابراهیمی برادر شهید  قزوین
۱۳۲-ابراهیم ابراهیمی فعال سیاسی قزوین
۱۳۳-محمد معصومی جانباز قزوین
۱۳۴-ابراهیم معصومی جانباز قزوین
۱۳۵-حسین حیدری فعال سیاسی و ایثارگر قزوین
۱۳۶-سیف الله شیر محمدی ایثارگر قزوین
۱۳۷-عزت الله شیر محمدی جانباز  قزوین
۱۳۸-سید قاسم حسینی جانباز قزوین
۱۳۹-سید جلال موسوی رزمنده قزوین
۱۴۰-سید کاظم حسینی فعال سیاسی قزوین
۱۴۱-محمد شکری فعال سیاسی قزوین
 ۱۴۲-رضا کریم بابایی فعال سیاسی قزوین
 ۱۴۳-باقر شیر محمدی فعال سیاسی قزوین
۱۴۴-عیسی دهقانی فعال سیاسی قزوین
۱۴۵-باقر بابایی ایثارگر قزوین
۱۴۶-عباس بابایی فعال سیاسی قزوین
۱۴۷-احمد رسولی فعال سیاسی قزوین
۱۴۸-سید کمال موسوی رزمنده و جانباز قزوین
۱۴۹-محمد یوسف علی ایثارگر
۱۵۰-علی یوسف علی جانباز قزوین
 ۱۵۱-رضا شیر علیان و فرهاد ایثارگر قزوین
۱۵۲-خلیل جهان تاب پور کارشناس علوم سیاسی بهمئی
۱۵۳-نصرت الله یوسفی کارشناس ارشد مشاوره بهمئی
۱۵۴-سیروس خندان دانشجوی دکترای علوم سیاسی و رتبه متاز قرانی قم
۱۵۵-خدایار فتحی کارشناس مشاوره بهمئی
۱۵۶-یدالله مرادی کارشناس ارشد سیاسی گچساران
۱۵۷-حجت الاسلام والمسلمین بابایی فعال فرهنگی و سیاسی بهبهان
۱۵۸-دکتر علیرضا نقدی پور فعال سیاسی بهبهان
۱۵۹-ایول بیانی کارشناس تاریخ بهمئی
۱۶۰-نعیمه السادات رضوی کارشناس ارشد ریاضی محض و برگزیده کشوری قرآنی تهران
۱۶۱-محمد محسنی کبیر فارغ التحصیل دانشگاه صنعتی امیر کبیر تهران
۱۶۲- محمد پورامین؛ فارغ التحصیل کارشناسی عمران دانشگاه آزاد شهرقدس
۱۶۳- سیدمحمد یوسف طاهری؛ دانشجوی کارشناسی ارشد مواد دانشگاه صنعتی امیرکبیر
۱۶۴-علی میرزایی فعال رسانه‌ای
۱۶۵-سمانه سلمانی فعال رسانه‌ای
۱۶۶-محمد اکبرزاده فعال فرهنگی
۱۶۷-لی اصغر قربانی فعال فرهنگی
۱۶۸-علی اصغر شیرخانی فعال فرهنگی/دانشجوی کارشناسی ارشد ادبیات دانشگاه پیام نور
۱۶۹-مجید دانشی کارشناس ارشد حقوق
۱۷۰-احمد دانشی کارشناس اقتصاد
۱۷۱-مصطفی دستوری فعال فرهنگی
۱۷۲-امیر جوکار کارشناس ارشد حقوق
۱۷۳-سید محمد سادات اخوی دانشجوی کارشناسی ارشد اقتصاد دانشگاه علوم تحقیقات
۱۷۴-سید حسین سادات خوی فعال سیاسی
۱۷۵-زکیه جهان دیده دانشجوی کارشناسی ارشد فلسفه دانشگاه تهران
۱۷۶-فضل ا... سرزعیم فعال فرهنگی/ فارغ التحصیل دانشگاه علوم پزشکی تهران
۱۷۷-سبا سعیدی نژاد دانشجوی فلسفه مدرسه عالی شهید مطهری
۱۷۸-حامد قلی پور فعال فرهنگی/ فارغ التحصیل مهندسی برق دانشگاه شاهد/ فرزند شهید
۱۷۹-محمد دلیری وکیل پایه یک دادگستری
۱۸۰- محمد رضا زین الدینی، فارغ التحصیل دکتری مدیریت فناوری اطلاعات دانشگاه علامه طباطبایی
۱۸۱-رضا هاشمی فعال فرهنگی و فارغ التحصیل حقوق دانشگاه تهران
۱۸۲-میثم ترابی فعال رسانه ای
۱۸۳-کاوه دلیری فعال رسانه ای
۱۸۴-نسیبه السادات کاظمی دانشجوی دکتری برق - مخابرات دانشگاه علوم تحقیقات
۱۸۵-محمد رحمانی روزنامه نگار
۱۸۶-محمد امین خلیل زاده دانشجوی دانشگاه فردوسی مشهد
۱۸۷-محمد حسین کاظمی، فارغ التحصیل رشته برنامه ریزی شهری و منطقه ای دانشگاه علامه طباطبایی
۱۸۸-مرتضی رحیمی یگانه مدرّس زبان انگلیسی در دانشگاه آزاد تهران جنوب
۱۸۹-شهاب نونهال فعال سیاسی آذربایجان شرقی
۱۹۰-سعید فرزانه فارغ التخصیل دانشگاه تهران مهندسی مکانیک
۱۹۱-مهدی قربانعلی زاده فعال سیاسی
۱۹۲-احمد عمویی طلبه مشهد مقدس
۱۹۳-بهنام علیزاده دانشگاه علم و صنعت
۱۹۴-حمید رضا نوری بصیرت، کارشناس ارشد مدیریت اجرایی ( MBA ) و دانشجوی دکترا مدیریت استراتژیک ( DBA )
۱۹۵-جمشید برومند فارغ التحصیل مدیریت صنعتی دانشگاه آزاد
۱۹۶-سید مهدی ناری مستند ساز از اصفهان
۱۹۷-مصطفی زین العابدین از دانشگاه امیر کبیر
۱۹۸-علیرضا دارابی از دانشگاه شاهرود
۱۹۹-رضا نوروزی کارشناس دانشگاه صنعتی شریف
۲۰۰-جواد محرمی فعال رسانه ای و روزنامه نگار
۲۰۱-محسن زیرک فعال رسانه ای
 ۲۰۲-علی نورایی فعال سیاسی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی
۲۰۳-حجت الاسلام والمسلمین حسن امامی نیا استاد حوزه قزوین
۲۰۴-محمد حاجی آبادی دانشجوی کاردانی برق صنعتی دانشگاه بوئین زهرا
۲۰۵-رسول یوسف علی دانشجوی علوم سیاسی دانشگاه پیام نور ابهر
۲۰۶-علیرضا زهرایی دانشجوی کارشناسی ارشد ادبیات فارسی دانشگاه پیام نور رشت
۲۰۷-میثم زهرایی دانشجوی کاردانی علوم و فنون قزوین
۲۰۸-نیما گل رخ دانشجوی کارشناسی مهندسی عمران دانشگاه پارسیان قزوین
۲۰۹-سجاد ترابی دانشجوی علمی الکترونیک قزوین
۲۱۰- امین محمدی مهندس عمران دانشگاه آزاد اسلامی تهران
۲۱۱- محمد نوروزی کارشناس ارشد حقوق جزا دانشگاه آزاد اسلامی تهران
۲۱۲- امرالله گیوری کاردانی دانشگاه پیام نور تهران
۲۱۳- حجت الاسلام علی علیجانی طلبه قزوین
۲۱۴- فاطمه احمدیان دانشجوی کارشناسی علوم اجتماعی دانشگاه پیام نور کرج
۲۱۵- سمانه عطاران دانشجوی کارشناسی علوم قران و حدیث نظر آباد
۲۱۶- عباس عطاران جانباز و ایثارگر
۲۱۷- حسن عطاران تکنسین برق هشتگرد
۲۱۸- ساسان کرمی طلبه قزوین
۲۱۹- محمد قمی فعال سیاسی و فرهنگی قزوین
۲۲۰- علی دانایی کارشناس ارشد جغرافیای برنامه ریزی شهری دهدشت
۲۲۱- سپهدار طاهری کارشناس ارشد حقوق جزا یاسوج
۲۲۲- فرزاد نجات نیا کارشناس ارشد عمران دهدشت
۲۲۳- عباس عسگری کارشناس ارشد حسابداری امیدیه
۲۲۴- حسن طیبی کارشناس ارشد مشاوره امیدیه
۲۲۵- حجت الاسلام والمسلمین قربان سعادت نیا استاد حوزه و دانشگاه اهواز
۲۲۶- علی جشنی کارشناس ارشد حقوق جزا اهواز
۲۲۷- علی افتخاری کارشناس ارشد زبان انگلیسی
۲۲۸- غلامرضا فلسفی کارشناس علوم سیاسی شیراز
۲۲۹- نورمحمد بزمه کارشناس ارشد روانشناسی بهبهان
۲۳۰- رجب شرافت کارشناس حقوق تهران
۲۳۱-  جواد درویش فارغ التحصیل کارشناسی ارشد  فلسلفه علم دانشگاه شریف
۲۳۲- محمد نوری دانشجوی کارشناسی ارشد هوا و فضا دانشگاه صنعتی شریف
 ۲۳۳- محمدمعین کامروا فارغ التحصیل کارشناسی  هوا وفضا دانشگاه صنعتی شریف
۲۳۴- محمدحسین دیانی فارغ التحصیل ارشد ام بی ای دانشگاه صنعتی شریف
 ۲۳۵- محمدطاهر رحیمی فارغ التحصیل کارشناسی ارشد ام بی ای دانشگاه مالک اشتر
۲۳۶- علی نظری، فارغ التحصیل کارشناسی ارشد فلسفه علم دانشگاه صنعتی شریف
 ۲۳۷- محمدحسن مرصعی طلبه و فارغ التحصیل کارشناسی ارشد فلسفه علم دانشگاه صنعتی شریف
۲۳۸- یوسف عزیزی فارغ التحصیل کارشناسی ارشد مهندسی شیمی دانشگاه صنعتی شریف
۲۳۹- علی رضا صادقی، دانشجوی رشته مهندسی صنایع
۲۴۰- عباس دانش طلب دانشگاه علم و صنعت
 ۲۴۱- سید ایمان میرزاده دانشگاه علم و صنعت
 ۲۴۲- رضا نوروزی دانشگاه صنعتی شریف
۲۴۳- سید ابوالفضل عطایی دانشجوی دکترای مدیریت دانشگاه پیام نور
۲۴۴- سجاد کلانتر دانشجوی کارشناسی ارشد اقتصاد دانشگاه امام صادق(ع)
۲۴۵- یاسر زارعی نژاد دانشجوی کارشناسی برق دانشگاه آزاد اسلامی کرج
۲۴۶- حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی استاد حوزه و دانشگاه قزوین
۲۴۷- احمد احمدی فعال سیاسی و جانباز قزوین
۲۴۸- سعید یوسفی پور دانشجوی کارشناسی علوم سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی تهران
۲۴۹- -    زهرا جهان بخشیان، دانشجوی دکتری بیوتکنولوژی کشاورزی پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست فناوری و مسئول بسیج پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست فناوری
۲۵۰- سمیه احمدزاده، دانشجوی دکتری ژئوفیزیک پژوهشگاه بین المللی زلزله شناسی و مهندسی زلزله. فعال دانشجویی
۲۵۱-زهرا رودهقان، دانشجوی دکتری رشته پرستاری، دانشگاه تهران، عضو کانون قرآن و فعال دانشجویی
۲۵۲-سحرشادرام، دانش آموخته کارشناسی ارشد رشته مهندسی شیمی - بیوتکنولوژی دانشگاه علم و صنعت و پذیرفته شده دوره دکتری دانشگاه علم و صنعت، عضو بسیج فعال پایگاه شهید مطهری حوزه 218
۲۵۳-هانیه محمدی دوستدار، دانش آموخته کارشناسی ارشد رشته مهندسی کامپیوتر - نرم افزار، دانشگاه آزاد قزوین
۲۵۴-زینب پروازی، دانش آموخته رشته ژنتیک، عضو بسیج فعال- دبیر شورای جوانان مسجد جامع امام علی (ع) شهرک قدس
۲۵۵- نعیمه آشوری، دانش آموخته کارشناسی ارشد اصلاح نباتات، مربی طرح حلقه های صالحین بسیج، عضو کانون قرآن و عترت
۲۵۶- بهجت جلیلوند، دانش آموخته کارشناسی علوم قرآن و حدیث دانشگاه علامه طباطبائی، کارشناس فرهنگی دانشکده بیمه اکو دانشگاه علامه طباطبائی
۲۵۷- فاطمه نظری، دانشجوی دکتری ژنتیک پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست فناوری و مسئول تحلیل – بررسی بسیج پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست فناوری و عضو کانون قرآن و عترت
۲۵۸- حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر براتی طلبه سطح خارج و فعال سیاسی
۲۵۹-  علی اصغر علوی دانشجوی علوم سیاسی دانشگاه کرج
۲۶۰- ایرج احدی کارشناسی ارشد حقوق خصوصی دانشگاه قشم
۲۶۱- محمد هادی معیری کارشناسی ارشد حقوق خصوصی دانشگاه پردیستهران
۲۶۲- مهدی طباطبایی کارشناسی حقوق دانشگاه آزاد تهران
۲۶۳- سید اسماعیل عبدالرسولی کارشناس ارشد سیاسی قزوین
۲۶۴- مسعود دهقانی فعال فرهنگی قزوین
۲۶۵- باقر صفری فعال فرهنگی قزوین
۲۶۶- مرتضی شیر محمدی فعال سیاسی و فرهنگی قزوین
۲۶۷- مرتضی خالقی فعال فرهنگی قزوین
۲۶۸-اصغر کدخدایی فعال فرهنگی قزوین
۲۶۹- حسین حیدری ایثارگر قزوین
۲۷۰-محمد رضائیان فعال سیاسی و فعال فرهنگی قزوین
۲۷۱- حاج صادق دهقانی ایثارگر و فعال فرهنگی قزوین
۲۷۲- اباصلت خانی ایثارگر و هم رزم شهید دکتر چمران قزوین
۲۷۳- ولی خیری ایثارگر قزوین
۲۷۴- مصطفی دهقانی فعال فرهنگی قزوین
۲۷۵- رضا یوسف زاده ایثارگر و فعال فرهنگی قزوین
۲۷۶- علی اکبر سیاهکاله مرادی کارگر نمونه قزوین
۲۷۷- مهدی محمدی فعال فرهنگی قزوین
۲۷۸- قاسم دهقانی فعال فرهنگی قزوین
۲۷۹- محمد کریم بابایی فعال فرهنگی قزوین
۲۸۰- سید هادی حسینی فعال فرهنگی قزوین
۲۸۱- ابوالفضل شیر محمدی فعال فرهنگی قزوین
۲۸۲- میثم خالقی فعال فرهنگی قزوین
۲۸۳- سید احمد حسینی فعال فرهنگی قزوین
۲۸۴- میثم دهقانی فعال سیاسی و فرهنگی قزوین
۲۸۵- سید محمد موسوی فعال فرهنگی قزوین
۲۸۶- مجتبی زهرایی کارگر نمونه وفعال فرهنگی قزوین
۲۸۷-سعید ترابی فعال فرهنگی قزوین
۲۸۸- جواد صالحی فعال فرهنگی و سیاسی قزوین
۲۸۹- حسین شیر محمدی فعال فرهنگی قزوین
۲۹۰-جواد اسدی فعال فرهنگی قزوین
۲۹۱-تقی کشاورز فعال فرهنگی قزوین
۲۹۲- سجاد یوسفی فعال فرهنگی قزوین
۲۹۳- ابراهیم مداحی فعال سیاسی قزوین
۲۹۴- عباس محمدی فعال سیاسی قزوین
۲۹۵- سجاد رفیعی فعال سیاسی قزوین
۲۹۶-اسماعیل یوسفی جانباز و برادر شهید قزوین
۲۹۷- حمید خلج فعال سیاسی قزوین
۲۹۸-مسلم مداحی فعال سیاسی قزوین
۲۹۹- روح الله بختیاری فعال سیاسی قزوین
۳۰۰- حمید فرهمند فعال سیاسی قزوین
۳۰۱- تقی یوسفی فعال فرهنگی و سیاسی قزوین
۳۰۲- علی شاه حسینی کشاورز نمونه قزوین
۳۰۳- جواد بختیاری فعال سیاسی قزوین
۳۰۴-عباس مداحی فعال سیاسی قزوین
۳۰۵-اصغر بختیاری فعال سیاسی قزوین
۳۰۶- رضا شاه حسینی فعال فرهنگی قزوین
۳۰۷- حسین شاه حسینی فعال فرهنگی سیاسی قزوین
۳۰۸- حجت الاسلام حسین مداحی  طلبه حوزه علمیه و فعال رسانه ای
۳۰۹- رحمت نبی زاده   فعال فرهنگی تهران
۳۱۰- محمد رستگار  فعال رسانه ای
۳۱۱- نرگس جدا دانشجوی دکترای تخصصی علوم تربیتی؛ گرایش برنامه ریزی درسی ‫دانشگاه خوارزمی
۳۱۲- علیرضا آگاهی  فعال رسانه ای و فارغ التحصیل علوم سیاسی دانشگاه تهران
۳۱۳- جواد گائینی فرزند شهید فوق لیسانس علوم اجتماعی و فعال فرهنگی
۳۱۴-  محمد امین خلیل زاده مدیر مسئول و سردبیر نشریه دانشجویی مستقل همت دانشگاه فردوسی
۳۱۵- حمید حسن پور فرد سردبیر نشریه دانشجویی آسمان دانشگاه صنعت نفت محمودآباد
۳۱۶-مجید حسین زاده مسئول پشتیبانی کمیته دانش آموزی ستاد هماهنگی حمایت های مردمی از دکتر احمدی نژاد در استان خراسان رضوی در سال88
۳۱۷-امید رحیمی عضو هیات نظارت بر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه سهند تبریز
۳۱۸-مهدی پیله ور فعال فرهنگی سیاسی دانشگاه فردوسی
۳۱۹-محمد هاشمی مقدم قائم مقام کمیته دانش آموزی ستاد هماهنگی حمایت های مردمی از دکتر احمدی نژاد در استان خراسان رضوی در سال88
۳۱۹-سینا ترابی فعال فرهنگی سیاسی دانشگاه ازاد اسلامی واحد مشهد
۳۲۰-ابراهیم مولایی دبیر سابق انجمن اسلامی دانشکده علوم اداری و اقتصادی دانشگاه فردوسی
۳۲۱-فرشید فرهادی مسئول سابق واحد سیاسی انجمن اسلامی دانشکده علوم اداری و اقتصادی دانشگاه فردوسی
۳۲۲-احسان علیزاده مسئول روابط عمومی کمیته دانش آموزی ستاد هماهنگی حمایت های مردمی از دکتر احمدی نژاد در استان خراسان رضوی در سال88
۳۲۳-امین پارسا مسئول واحد سیاسی جامعه اسلامی دانشجویان دانشکده علوم اداری و اقتصادی دانشگاه فردوسی
۳۲۴-بهروز اسماعیل زادگان فعال فرهنگی و دبیر تحرییه نشریه دانشجوی همت در دانشگاه فردوسی
۳۲۵-سید حسین میرنژاد فعال فرهنگی نشریاتی دانشگاه فردوسی مشهد
۳۲۶-حمید کیانی فعال علمی سیاسی دانشگاه فردوسی مشهد
۳۲۷-روح الله عاشوری فعال نشریات سیاسی دانشگاه فردوسی مشهد
۳۲۸-مرتضی نجف زاده تهرانی فعال سیاسی فرهنگی دانشگاه فردوسی مشهد
۳۲۹-مهدی پاینده نژاد فعال فرهنگی سیاسی دانشگاه فردوسی مشهد
۳۳۰-مهدی عباسپور مسئول تشکیلات جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد
۳۳۱- ناصر بهروز فروبلاگ نویس
۳۳۲-جلال عباسیان دبیر سابق تشکیلات اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان
۳۳۳-مسعود کارگریان مروستی فعال نشریاتی دانشگاه صنعت نفت محمودآباد
۳۳۴-مهدی کدخدا مسئول سیاسی کمیته دانش آموزی ستاد هماهنگی حمایت های مردمی در استان خراسان رضوی در سال88
۳۳۵-محمد صادق هاشمیان فعال رسانه ای وبلاگ نویس
۳۳۶-مهدی صبری فعال سیاسی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی مشهد
۳۳۷-دکتر ملیحه دهقانی محمد آبادی استاد دانشگاه فردوسی مشهد
۳۳۸-محمد مهدی حسینی وبلاگ نویس
۳۳۹-جواد براتی عضو کمیته دانش آموزی ستاد هماهنگی حمایت های مردمی در استان خراسان رضوی در سال88
۳۴۰-مجید خلیل زاده فعال فرهنگی و علمی دانشگاه فردوسی
۳۴۱-محمد یار احمدی فعال انتخاباتی ستاد دکتر احمدی نژاد در سال 88
۳۴۲-مهسا امیری فعال سیاسی قم
۳۴۳-حمید رضا موسوی فعال سیاسی تهران
۳۴۴-کاوه سخایی وبلاگ نویس
۳۴۵-سینا قادری عضو کمیته دانش آموزی ستاد هماهنگی حمایت های مردمی در استان خراسان رضوی در سال88
۳۴۶-محمد میرزاطیبی وبلاگ نویس
۳۴۷-بنیامین دهقانی فعال فرهنگی سیاسی دانشگاه یزد
۳۴۸-ندا لشکری وبلاگ نویس
۳۴۹-امید معصومی فعال رسانه ها ای مجازی
۳۵۰-حمید کمیلی نژاد فعال مذهبی
۳۵۱-رویا دهقان فعال فرهنگی  یزد
۳۵۲-محمد نادی مسئول ارتباطات تشکل های  کمیته دانش آموزی ستاد هماهنگی حمایت های مردمی در استان خراسان رضوی در سال88
۳۵۳-محمد صادق حقیقت جو فعال سیاسی مذهبی مشهد
۳۵۴-یاسین سخنور فعال رسانه های مجازی
۳۵۵-محمد جواد حصاری فعال سیاسی مشهد
۳۵۶-مهدی مهلوجی وبلاگ نویس
۳۵۷-مجتبی ذوالفقاری وبلاگ نویس
۳۵۸-محمد حسن رضوی- فعال ستاد انتخاباتی دکتر احمدی نژاد در سال 88
۳۵۹- حسین شاه قلعه کارشناس و فعال فرهنگی
۳۶۰- محمد گل صفتان فارغ التحصیل کارشناسی ارشد هوا وفضا دانشگاه صنعتی شریف
۳۶۱- محمود محمد زاده فارغ التحصیل کارشناسی ارشد مهندسی مواد دانشگاه صنعتی امیر کبیر
۳۶۲- سعید قبادی فعال دانشجویی
۳۶۳- سجاد کاظمی کارشناس هوا و فضا دانشگاه صنعتی شریف
۳۶۴- سید آرین آل احمد کارشناسی کامپیوتر دانشگاه صنعتی شریف
۳۶۵- سید محمد حسین حسینی مقدم کارشناسی هوا وفضا دانشگاه صنعتی شریف
۳۶۶- محدثه نوری کارشناسی صنایع دانشگاه صنعتی شریف
۳۶۷- رقیه محمد زاده کارشناسی ارشد مدیریت شهری دانشگاه تهران
۳۶۸- امیر حسین مهندسی دانشگاه تهران
۳۶۹- محسن میرزا آقایی طلبه سطح ۲ حوزه علمیه
۳۷۰-  فاطمه خداداد طلبه حوزه علمیه خواهران تهران
۳۷۱-زینب خداداد کارشناسی ادبیات فارسی دانشگاه پیام نور تهران
۳۷۲- محمد رضا مرادیان کارشناس ارشد هوا وفضا دانشگاه علم و صنعت
۳۷۳- جلال دارش کارشناس ارشد مطالعات منطقه ای
۳۷۴- رضا دانایی کارشناس نفت
۳۷۵- آریو برزن حبیبی اصل کارشناس ارشد تاریخ
۳۷۶- رضا نقدی کارشناس ارشد زراعت یاسوج
۳۷۷- هاشم جریده کارشناس ارشد عمران
۳۷۸- حسن حسین زاده دانشجوی دکتری و فعال سیاسی
۳۷۹- بهروز بهروزی فعال فرهنگی و سیاسی اردبیل
۳۸۰- محمد حسن محمدی فوق لیسانس علوم سیاسی دانشگاه تهران
۳۸۱- حمید زارعی کارشناسی مدیریت دانشگاه آزاد گرگان
۳۸۲- رضا نقدی کارشناسی ارشد زراعت یاسوج
۳۸۳- رضا سعیدی کارشناس ارشد علوم سیاسی دانشگاه آزاد تهران
۳۸۴- احمد کیخواه کارشناسی ارشد مدیریت دانشگاه آزاد تهران
۳۸۵- عباس حیدری کارشناس ارشد مدیریت فرهنگی دانشگاه آزاد تهران
۳۸۶- مرتضی مهدوی کارشناس ارشد مدیریت دانشگاه آزاد تهران
۳۸۷- مصطفی اسکندری دانشجوی دکترای مهندسی مواد تهران
۳۸۸- رضا رضایی دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت
۳۸۹- یعقوب معصومی کارشناس ارشد علوم قرآنی
۳۹۰- علیرضا پایاب مدیرعامل عشایری عضور شورای عالی استان اردبیل
۳۹۱- اکرم غفاری کارشناس ارشد علوم سیاسی دانشگاه آزاد تهران
۳۹۲- علی صادقی طلبه پایه ۶ حوزه علمیه تهران
۳۹۳- داود قاسم پور طلبه پایه ۶ حوزه علمیه تهران
۳۹۴- حسن محمودی کارشناس مدیریت دانشگاه تهران
۳۹۵- حسن مصفا فوق لیسانس عمران سمنان
۳۹۶- عبدالله لطیفی کارشناس ارشد ریاضی اهواز
۳۹۷- نبی کریم پور دانشجوی دکتری زبان دانشگاه تهران
۳۹۸- علیرضا ابراهیمی کارشناسی صنایع دانشگاه آزاد تهران
۳۹۹- علی صادقی دکترای علوم قرآنی
۴۰۰- عباس جدی کارشناس ارشد صنایع دانشگاه آزاد تهران
۴۰۱- مجتبی شاکری کارشناس ارشد تربیت بدنی تهران
۴۰۲- علی بارانی کارشناس ارشد حوزوی
۴۰۳- علی اکبر عرب یار محمدی کارشناس ارشد حوزوی تهران
۴۰۴- روح الله حاجی پور کارشناسی مخابرات تهران
۴۰۵- محمدعلی جعفر پور کارشناس ارشد حمل و نقل تهران
۴۰۶- سید حسین فاطمی کارشناس حقوق تهران
۴۰۷- محمد علی فروغی کارشناس ارشد علوم سیاسی تهران
۴۰۸- رسول جوادی فعال سیاسی و فرهنگی اردبیل
۴۰۹- شجاع الدین میکائیلی فعال سیاسی و فرهنگی اردبیل
۴۱۰ – محمد حسن دیاج مندی دانشجوی دکترای حقوق
۴۱۱- علی سبکبار کارشناسی معدن
۴۱۲- فرزانه گودرزی کارشناس ارشد مدیریت دانشگاه آزاد تهران
۴۱۳- امیر حسین میلی کارشناس مدیریت
۴۱۴- محسن ولی پور کارشناسی مدیریت تهران
۴۱۵- مهران محمدی فعال سیاسی اردبیل و عضو هیات مدیره خانه مطبوعات ایران
۴۱۶- شاهرخ یادگاری کارشناسی مدیریت تهران
۴۱۷- محمد توانا کارشناس ارشد صنایع مشهد
۴۱۸- جمال عباسپور کارشناس ارشد مدیریت تهران
۴۱۹- سید حمید حسینی کارشناسی عمران اراک
۴۲۰- علی طیبی کارشناسی مدیریت تهران
۴۲۱- علی پیوند کارشناسی ارشد یاسوج
۴۲۲- سید ابراهیم حسینی کارشناسی ارشد صنایع دانشگاه صنعتی شریف
۴۲۳- امیر جوادی کارشناس علوم سیاسی تهران
۴۲۴- سمیه چراغی کارشناسی فلسفه کرج
۴۲۵- ابوذر عباسی کارشناسی علوم سیاسی اصفهان
۴۲۶- حجت الاسلام سید محمد انوری طلبه سطح خارج حوزه علمیه قم
۴۲۷- بهروز گنجی فعال رسانه ای اردبیل
۴۲۸- محمد تولایی کارشناسی ارشد علوم سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی تهران
۴۲۹- محمد ابراهیمی کارشناس حقوق و فعال سیاسی اردبیل
۴۳۰- رضا بهرامی کارشناسی خبرنگاری دانشگاه آزاد تهران
۴۳۱- رضا کریمی کارشناسی ارشد فلسفه دانشگاه آزاد تهران
۴۳۲- ابوالحسن مومن کارشناسی ارشد یاسوج
۴۳۳-محمد عالمی کارشناسی ارشد حقوق شهید بهشتی
۴۳۴- محمد فارسی کارشناس ارشد علوم سیاسی دانشگاه ازاد تهران
۴۳۵- روح الله چرنگ کارشناسی عمران یاسوج
۴۳۶- احمد پورمندی کارشناس ارشد علوم سیاسی دانشگاه آزاد تهران
۴۳۷- سید عظیم حسینی نژاد کارشناس ارشد مدیریت دانشگاه آزاد تهران
۴۳۸- نیره قائمی کارشناسی ارشد فقه زابل
۴۳۹- جعفر حسین پور کارشناس ارشد علوم سیاسی دانشگاه آزاد تهران
۴۴۰ – مصطفی پور موسوی کارشناس ارشد پژوهش هنر تهران
۴۴۱- محرم مقتدری کارشناسی بهمئی
۴۴۲- مصطفی وجدانی دکترای شهرسازی تهران
۴۴۳- سید حامد طاهری دانشجوی دکترای علوم قرآنی
۴۴۴- محمد بهرامی دانشجوی دکترای مدیریت تهران
۴۴۵- حمید محمدی دانشجوی مدیریت فرهنگی تهران
۴۴۶- مینا توکلی دکترای پزشکی
۴۴۷- پیمان فرخنده کیش دانشجوی دکترای مدیریت تهران
۴۴۸- علیرضا هاشم پور دکترای مکانیک دانشگاه صنعتی امیر کبیر
۴۴۹- مجید عباسی دکترای علوم سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی تهران
۴۵۰- نیره ملا اسماعیلی دهشیری فارغ التحصیل کارشناسی روانشناسی دانشگاه پیام نور تهران
۴۵۱- حسن یوسفی دکترای شیمی تهران
۴۵۲- امیر افشاری دکترای پزشکی
۴۵۳- مهدی خانعلی دکترای روانشناسی
۴۵۴- جلال محب نیا دکترای مدیریت دانشگاه آزاد تهران
۴۵۵- حشمت امیری دکترای شیمی تهران
۴۵۶- محمد رضا پرمهر کارشناسی الهیات بهبهان
۴۵۷- سید مهدی موسوی طلبه پایه ۸ حوزه علمیه تهران
۴۵۸- خدیجه قنبری کارشناس ارشد مدیریت فرهنگی
۴۵۹- زهره ابوالحسنی کارشناس طراحی
۴۶۰- سمیه مقدم کارشناس ارشد مدیریت
۴۶۱- فاطمه پورصمد کارشناس علوم سیاسی
۴۶۲- سید حمید درخشان دکترای پزشکی تهران
۴۶۳- مهدی مراد قلی کارشناسی عمران
۴۶۴- محمود زاهدی کارشناسی مکانیک
۴۶۵- علیرضا شیخ کارشناس ارشد صنایع
۴۶۶- حمید آذری کارشناس ارشد ژنتیک
۴۶۷- سیاوش مراد پور کارشناس ارشد فلسفه
۴۶۸- ابوذر ادیب کارشناس ارشد ریاضی
۴۶۹- سعید هادی کارشناس ارشد مکانیک
۴۷۰- فراز حسینی کارشناس ارشد روابط بین الملل
۴۷۱- امیر حسین اصفهانی کارشناس ارشد علوم سیاسی
۴۷۲- نرگس غفاری کارشناس ارشد شیمی تجزیه
۴۷۳- سارا رنجبری کارشناسی ارشد بیولوژی دریا
۴۷۴- امید درخشان کارشناسی علوم تربیتی بهمئی
۴۷۵- مهدی قدرتی کارشناس ارشد مدیریت
۴۷۶- رضا نظامی کارشناس ارشد شیمی
۴۷۷- رضا کارگر کارشناس ارشد مدیریت
۴۷۸- علی حمزه لو کارشناس ارشد علوم سیاسی
۴۷۹- سید اصغر حسینی کارشناس ارشد شیمی تبریز
۴۸۰- سعید اکبری کارشناس ارشد عمران تهران
۴۸۱- حسن حسین زاده دکترای پزشکی
۴۸۲- فرهاد اعظمی دکترای بیو مواد
۴۸۳- ساسان توکلیان دکترای پزشکی
۴۸۴- سید علی حسینی دکترای مدیریت
۴۸۵-محمد سعید ذاکری طلبه حوزه علمیه و دبیر سیاسی هفته نامه ۹ دی
۴۸۶- سید روح الله انوری تفتی طلبه پایه ۹ حوزه علمیه و فعال رسانه ای
۴۸۷- علی رجایی فعال دانشجویی
۴۸۸- حجت الاسلام سید مهدی سهیلی مقدم طلبه سطح خارج حوزه علمیه قم
۴۸۹- سید مهدی دستیاران طلبه حوزه علمیه شیراز
۴۹۰- سید محمد فاطمی طلبه حوزه علمیه شیراز
۴۹۱- سید مصطفی موسوی نژاد طلبه حوزه علمیه شیراز
۴۹۲-حجت الاسلام وحید عاملی طلبه ۸ حوزه علمیه شیراز
۴۹۳- دکتر مریم عاملی دکترای صنایع عضو هیئت علمی دانشگاه تربیت معلم شیراز
۴۹۴-مسعود کیهان طلبه سطح خارج و استاد حوزه تهران
۴۹۵- امین جوکار طلبه حوزه علمیه شیراز
۴۹۶- حمید فرجی طلبه حوزه علمیه شیراز
۴۹۷- حسن عباسی کارشناس کشاورزی شیراز
۴۹۸- فاطمه فرهی کارشناس زیست شناسی شیراز
۴۹۹- زهرا شیر افکن طلبه حوزه علمیه خواهران شیراز
۵۰۰- زهرا فرهی کارشناسی مواد شیراز
۵۰۱- اکبر زارع طلبه حوزه علمیه شیراز
۵۰۲- سید مصطفی هاشمی دانشجوی کارشناس حقوق تهران
۵۰۳- غلامرضا زارعی کارشناس عمران شیراز
۵۰۴- هاشم رضا زاده کارشناس کامپیوتر شیراز
۵۰۵- مهدی جمالی مهندسی پزشکی شیراز
۵۰۶- مهدی غلامی طلبه حوزه علمیه شیراز
۵۰۷- حسین قائد شرف کارشناس حقوق شیراز
۵۰۸- جواد ابوالحسنی کارشناس حقوق شیراز
۵۰۹- مهدی دشت آبادی طلبه حوزه علمیه شیراز
۵۱۰- میلاد مسعودی طلبه حوزه علمیه شیراز
۵۱۱- محمد عوض پور طلبه حوزه علمیه تهران
۵۱۲- مهدی سلیمانی طلبه حوزه علمیه تهران
۵۱۳ – سعید زارعی طلبه پایه ۶ حوزه علمیه شیراز
۵۱۴- سید علی هاشمی طلبه حوزه علمیه قم
۵۱۵-رضا شعبانی طلبه حوزه علمیه تهران
۵۱۶- حمید غلامپور طلبه حوزه علمیه تهران
۵۱۷- مهدی عباسی طلبه حوزه علمیه
۵۱۸- بابک عبدالوند طلبه حوزه علمیه تهران
۵۱۹- حسن آبسالان طلبه حوزه علمیه شیراز
۵۲۰- داوود افشاری طلبه حوزه علمیه تهران
۵۲۱- محمد آقاپور طلبه حوزه علمیه تهران
۵۲۲- امین محبتی کارشناس حسابداری شیراز
۵۲۳- حجت الاسلام ایمان انوری طلبه سطح خارج حوزه علمیه قم
۵۲۴- ابوالفضل عطاری طلبه حوزه علمیه قم
۵۲۵-وحید چگینی طلبه حوزه علمیه قم
۵۲۶- ابراهیم معصومی طلبه حوزه علمیه
۵۲۷- ابراهیم نریمان پور طلبه حوزه علمیه
۵۲۸- احمد عبداللهی طلبه حوزه علمیه
۵۲۹- حسین اخوان طلبه حوزه علمیه
۵۳۰- عقیل نوری طلبه حوزه علمیه قم
۵۳۱- حجت الاسلام مجتبی احمدی سطح خارج حوزه علمیه قم
۵۳۲- اکبر بهرامی طلبه حوزه علمیه قم
۵۳۳- مسعود حفیظی طلبه پایه ۶ حوزه علمیه تهران
۵۳۴- فرشاد قابلفر طلبه حوزه علمیه
۵۳۵- علی غفوری طلبه پایه ۶ حوزه علمیه مشهد
۵۳۶- علیرضا قاسمی کارشناس کامپیوتر شیراز
۵۳۷- محمد قاسمی طلبه پایه ۶ حوزه علمیه تهران
۵۳۸- ابوذر فرهادی طلبه پایه ۶ حوزه علمیه
۵۳۹- محسن حفیظی طلبه پایه ۶ حوزه علمیه قم
۵۴۰ – احسان هاشمی طلبه پایه ۶ حوزه علمیه
۵۴۱- محمد جواد علی مددی طلبه حوزه علمیه قم
۵۴۲- مهدی یعقوبیان طلبه حوزه علمیه قم
۵۴۳- مهدی صادقی طلبه حوزه علمیه تهران
۵۴۴- اکبر مقدم مسئول پایگاه بسیج نمونه کشوری تهران
۵۴۵- اصغر صدیقی پور وکیل پایه یک دادگستری تهران
۵۴۶- مجید عابدینی دانشجو تهران
۵۴۷- قاسم عبدی کارشناس علوم سیاسی تهران
۵۴۸- محمد سلطانی دانشجو تهران
۵۴۹- اکبر همتی طلبه حوزه علمیه تهران
۵۵۰- سامان کرمی کارشناس حقوق تهران
۵۵۱- محسن عبدی کارشناس ادیان تهران
۵۵۲- حمید قهرمانی طلبه پایه ۶ حوزه علمیه تهران
۵۵۳- رضا هاشم زاده طلبه پایه ۶ حوزه علمیه تهران
۵۵۴- حجت الاسلام علی اصغر تقی لو طلبه پایه ۶ حوزه علمیه تهران
۵۵۵- جواد محرمی طلبه پایه ۷ حوزه علمیه تهران
۵۵۶- حجت الاسلام سید رسول حسینی طلبه پایه ۶ حوزه علمیه تهران
۵۵۷- مهدی شاهمرادی طلبه پایه ۶ حوزه علمیه تهران
۵۵۸- محمد همتی طلبه حوزه علمیه تهران
۵۵۹- هانیه سادات هاشمی کارشناس تربیت بدنی شیراز
۵۶۰- حجت الاسلام ابراهیم رسولی طلبه  پایه ۶ حوزه علمیه  تهران
۵۶۱- حسن اسماعیل زاده دانشجوی کارشناسی تهران
۵۶۲- مهدی مجیدی طلبه حوزه علمیه تهران
۵۶۳- مجید قاسمی طلبه پایه ۶ حوزه علمیه تهران
۵۶۴- حجت الاسلام هادی منافی طلبه  پایه ۱۰ حوزه علمیه تهران
۵۶۵- حجت الاسلام علی محمدی طلبه سطح خارج حوزه علمیه تهران
۵۶۶- حجت الاسلام حامد منافی طلبه پایه ۱۰ حوزه علمیه تهران
۵۶۷- سید حامد سید قاسم کوهپایه طلبه حوزه علمیه تهران
۵۶۸- آرزو جلولی کارشناسی مهندسی نرم افزار اراک
۵۶۹- اصغر محمد زاده کارشناس علوم سیاسی تهران
۵۷۰- امیر خسروی دانشجوکارشناسی تهران
۵۷۱- علی یزدانشناس کارشناس شیمی تهران
۵۷۲- مهدی منصوری طلبه پایه ۷ حوزه علمیه تهران
۵۷۳- یوسف مقانلو طلبه حوزه علمیه تهران
۵۷۴- یاسر شادمانی فوق لیسانس؛ فعال فرهنگی و اجتماعی و دبیر انجمن دانش آموختگان علوم اجتماعی دانشگاه تهران
۵۷۵- محمد صادق خزایی فوق لیسانس علوم اجتماعی و رئیس انجمن دانش آموختگان علوم اجتماعی دانشگاه تهران
۵۷۶- محمد نصرتی دانشجوی ارشد مدیریت رسانه دانشگاه تهران
۵۷۷- عاطفه ابراهیمی دانشجوی کارشناسی علوم تربیتی
۵۷۸- سمیرا علمشاهی فارغ التحصیل کارشناسی حسابداری دانشگاه آزاد اسلامی
۵۷۹- جلیل مرادزاده عضوهیئت مدیره و معاون شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل
۵۸۰- خداکرم فیض اله زاده فعال سیاسی و فرهنگی اردبیل
۵۸۱- عزیز صحرایی فعال سیاسی و فرهنگی اردبیل
۵۸۲- محمدرضا فرجی فعال سیاسی و فرهنگی اردبیل
۵۸۳- مصطفی جوادی فعال سیاسیو فرهنگی اردبیل
۵۸۴- احمد فریاد فعال سیاسی و فرهنگی اردبیل
۵۸۵- کلام لمه پور فعال سیاسی و فرهنگی اردبیل
۵۸۶- حسین شکری فعال فرهنگی و اجتماعی اردبیل
۵۸۷- علیرضا وکیلی فعال سیاسی و فرهنگی اردبیل
۵۸۸- مهدی باغجری، دانشجوی کارشناسی شیمی دانشگاه آزاد اسلامی تهران مرکز
۵۸۹- نیما گلزار، فارغ التحصیل کارشناسی فقه و حقوق دانشگاه آزاد اسلامی تهران مرکز
۵۹۰- علی نورایی، دانشجوی کارشناسی ارشد علوم سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی تهران مرکز
۵۹۱- محمد رضا مراقب دانشجوی کارشناسی اقتصاد دانشگاه شهید بهشتی تهران
۵۹۲- هاشم تفکری بافقی، دانشجوی کارشناسی نمایش دانشگاه سوره دانشگاه آزاد اسلامی تهران مرکز
۵۹۳- حمید فکور، دانشجوی کارشناسی روابط عمومی دانشگاه علمی کاربردی
۵۹۴- علی شابهاری، دانشجوی کارشناسی شیمی دانشگاه آزاد اسلامی تهران مرکز
۵۹۵- سجاد صادقی، فارغ التحصیل کارشناسی علوم سیاسی دانشگاه تهران
۵۹۶- محمدجواد بخشعلی، فارغ التحصیل کارشناسی حسابداری دانشگاه آزاد اسلامی تهران مرکز
۵۹۷- سید امین بنی هاشمی، فارغ التحصیل کارشناسی مهندسی مکانیک دانشگاه آزاد اسلامی تهران مرکز
۵۹۸- محسن چخماقی، فارغ التحصیل کارشناسی نقشه کشی دانشگاه آزاد اسلامی تهران مرکز
۵۹۹- مسعود خاجی، دانشجوی کارشناسی مهندسی الکترونیک دانشگاه آزاد اسلامی اسلامشهر
۶۰۰- علی نقدی، دانشجوی کارشناسی عمران دانشگاه آزاد اسلامی تهران مرکز
۶۰۱- محمد الهامیان، طلبه حوزه علمیه شهید صدوقی قم
۶۰۲- علی مجتهدزاده، طلبه حوزه علمیه شهید صدوقی قم
۶۰۳- حامد مشایخی، طلبه حوزه علمیه شهید صدوقی قم
۶۰۴- امیرحسین طالبی، دانشجوی کارشناسی عمران دانشگاه آزاد اسلامی ساوه
۶۰۵- سید ساسان علوی دانشجوی فوق لیسانس عمران دانشگاه آزاد اسلامی تهران مرکز
۶۰۶- حسین معیری دانشجوی کارشناسی ارشد برنامه ریزی روستایی دانشگاه آزاد تهران مرکز
۶۰۷- حاج حسین نائب کبیر از معتمدین محلی و فعالان سیاسی و فرهنگی تهران
۶۰۸- سید محمد حسین انوری فارغ التحصیل کارشناسی حقوق قضایی دانشگاه جامع علمی و کاربردی
۶۰۹- مهدی نصری فارغ التحصیل کارشناسی حقوق قضایی دانشگاه آزاد اسلامی اسلامشهر
۶۱۰- احسان گلشنی دانشجوی کاردانی نگارش حقوقی دانشگاه جامع علمی و کاربردی
۶۱۱- فرهاد غلامی فارغ التحصیل کارشناسی ارشد جزا و جرم شناسی دانشگاه قم
۶۱۲- حسن قلی پور دانشجوی کاردانی حقوق دانشگاه جامع علمی و کاربردی
۶۱۳- سید مهدی حسینی فر فارغ التحصیل کاردانی کامپیوتر و نرم افزار دانشکده علوم فنی انقلاب اسلامی
۶۱۴- سید حمید حسینی قیداری فارغ التحصیل کارشناسی حسابداری دانشگاه پیام نور
۶۱۵- مصطفی ارداقی فارغ التحصیل کارشناسی حقوق دانشگاه آزاد اسلامی  ورامین
۶۱۶- مصطفی نایب کبیر فارغ التحصیل کاردانی امور فرهنگی دانشگاه جامع علمی و کاربردی
۶۱۷- داودملا اسماعیلی دهشیری فارغ التحصیل کارشناسی عمران دانشکده عمران دانشگاه امام خمینی(ره)
۶۱۸- باقر باصری کارشناسی کامپیوتر استان فارس
۶۱۹- سعید منوچهری کارشناسی کامپیوتر استان فارس
۶۲۰- علی اکبر مرادی کارشناسی کامپیوتر استان فارس
۶۲۱- حوریه رحمانی طلبه پایه ۶ حوزه علمیه خواهران تهران

۶۲۲- دکتر مرتضی مجیدی متخصص ارتوپدی همدان
۶۲۳- دکتر محمد بانصیری متخصص ارتوپدی گرگان
۶۲۴- دکتر مریم احمدی متخصص گوش و حلق و بینی بوشهر
۶۲۵- امیر محمدزاده دانشجوی کارشناسی نقشه کشی دانشگاه آزاد اسلامی تهران مرکز
۶۲۶- مصطفی عسگری دانشجوی کارشناسی علوم سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی تهران مرکز
۶۲۷- امیر رهبری دانشجوی کارشناسی مکانیک دانشگاه علوم و تحقیقات تهران
۶۲۸- علی اکبر رفیعی ایثارگر و جانباز
۶۲۹-عفت میر مالک فعال فرهنگی و خواهر شهید تهران
۶۳۰- امید چشم مهتاب کارشناسی عمران استان فارس
۶۳۱- مجید چشم مهتاب کارشناسی عمران
۶۳۲- رضا زارعی کارشناسی عمران
۶۳۳- حمید هاشم پور کارشناسی عمران
۶۳۴- رضا یوسفی کارشناسی معماری
۶۳۵- حسن زارع کارشناسی معماری
۶۳۶- مجتبی رنجبر کارشناسی حسابداری
۶۳۷- غلامرضا شمس کارشناسی عمران
۶۳۸- محمد امین مهران فر کارشناسی معماری
۶۳۹- سعید یزدانی کارشناسی کامپیوتر
۶۴۰- جواد قیصری کارشناسی کامپیوتر
۶۴۱- محمد صابر کارشناسی کامپیوتر
۶۴۲- عماد خیر خواه کارشناسی معماری
۶۴۳- محسن دریایی کارشناسی معماری
۶۴۴- فاطمه خوش خو کارشناسی حسابداری
۶۴۵- سروش جوگندمی کارشناسی کامپیوتر
۶۴۶- مسعود مباشری کارشناسی الهیات
۶۴۷- مهدی محمدی کارشناسی الهیات
۶۴۸- سعید فتحی کارشناسی عمران
۶۴۹- حسین علی زارع کارشناسی عمران
۶۵۰- محمد محمودی کارشناسی کامپیوتر
۶۵۱- سید رضا نتیجه بر کارشناسی کامپیوتر
۶۵۲- اشکان سبحانی کارشناسی معماری
۶۵۳- یحیی نظری کارشناسی عمران
۶۵۴- عسگر نظری کارشناسی عمران
۶۵۵- حمید رضا روستایی کارشناسی کامپیوتر
۶۵۶- فرزاد کلمبیا کارشناسی معماری
۶۵۷- رهام رستمی خو کارشناسی معماری
۶۵۸- محمد رضا رحمان ستایش کارشناسی معماری
۶۵۹-سید مصطفی جعفری کارشناسی برق
۶۶۰-حمید تاجیکی کارشناسی عمران
۶۶۱- جواد جعفری کارشناسی عمران
۶۶۲- رضا درستکار کارشناسی حقوق
۶۶۳- علیرضا زارع کارشناسی عمران
۶۶۴- امرالله یوسفی کارشناسی کامپیوتر
۶۶۵- سعید خاکی پور کارشناسی برق
۶۶۶- محمد تقی شیعه کارشناسی برق
۶۶۷-محمد حسین قائد شرف کارشناسی حقوق
۶۶۸- محمد حسینی کارشناسی برق
۶۶۹- مهدی مصفا کارشناسی برق
۶۷۰-محمد حسین سوقیان کارشناسی برق
۶۷۱- رامین اکبری کارشناسی برق
۶۷۲- فرهاد عسگری کارشناسی برق
۶۷۳- علیرضا حیات داودی کارشناسی عمران
۶۷۴- سعید کلاهی کارشناسی عمران
۶۷۵- محمد فولادی کارشناسی عمران
۶۷۶-فرهاد صادقیان کارشناسی عمران
۶۷۷- محمد امین نوروزی کارشناسی کامپیوتر
۶۷۸- مجید ولی پور کارشناسی معماری
۶۷۹- رامین جامعی کارشناسی معماری
۶۸۰- محمد مهدی راستگو کارشناسی معماری
۶۸۱- احمد رضا مطلق کارشناسی معماری
۶۸۲- مهرداد خلیلی کارشناسی کامپیوتر
۶۸۳- محمد حسین ترابی کارشناسی عمران
۶۸۴- سعید جمالی کارشناسی عمران
۶۸۵- محمد یوسفی کارشناسی حسابداری
۶۸۶- ابراهیم روستا کارشناسی حسابداری
۶۸۷-مجید نوشاد کارشناسی عمران
۶۸۸- سعید رضوانی کارشناسی برق
۶۸۹-رضا کشاورز کارشناسی کامپیوتر
۶۹۰- حسین فلاحتی کارشناسی عمران
۶۹۱- اسماعیل تدریس خوب کارشناسی عمران
۶۹۲- جعفر تقی زاده کارشناسی عمران
۶۹۳- سهند بختیاری کارشناسی معماری
۶۹۴- محمد حسین معدلی کارشناسی عمران
۶۹۵-  داریوش برومندی کارشناسی حسابداری
۶۹۶- حمید خدا ترس کارشناسی معماری
۶۹۷-محمد زارع کارشناسی حقوق
۶۹۸- محمد صادقیان کارشناسی حقوق
۶۹۹- محمد محمودی کارشناسی حقوق
۷۰۰- غلامرضا پاکدل کارشناسی حقوق
۷۰۱- محمد جواد طاحونه کارشناسی حقوق
۷۰۲- محسن باقری کارشناسی معماری
۷۰۳- فاطمه جرکانی کارشناسی مدیریت
۷۰۴- فاطمه سبوکی کارشناسی کامپیوتر
۷۰۵- مریم کریمی کارشناسی حسابداری
۷۰۶- الهام جمالی کارشناسی حسابداری
۷۰۷- سیده فاطمه موسوی کارشناسی مدیریت
۷۰۸- سارا خیبری کارشناسی مدیریت
۷۰۹- معصومه رحیمی کارشناسی مدیریت
۷۱۰- هاجر احمدی نژند کارشناسشی مدیریت
۷۱۱- راضیه نامور کارشناسی مدیریت
۷۱۲- فاطمه ارجمند نیا کارشناسی حسابداری
۷۱۳- فیروزه زارع کارشناسی حسابداری
۷۱۴- فاطمه عسگری کارشناسی حسابداری
۷۱۵- زهرا شاطر پور کارشناسی حسابداری
۷۱۶- فاطمه مراد شاد کارشناسی کامپیوتر
۷۱۷- راضیه سعیدی کارشناسی کامپیوتر
۷۱۸- فاطمه زارع کارشناسی کامپیوتر
۷۱۹- رویا مولایی نژاد کارشناسی روانشناسی
۷۲۰- نفیسه عبیدی کارشناسی روانشناسی
۷۲۱- زینب حیدری کارشناسی روانشناسی
۷۲۲- فرشته ظفری کارشناسی مدیریت
۷۲۳- فاطمه حاج رضایی کارشناسی حقوق
۷۲۴- سارا خرم کارشناسی حقوق
۷۲۵- فریده رضایی کارشناسی حقوق
۷۲۶- فاطمه حیدر نژاد کارنشاسی کامپیوتر
۷۲۷- مریم خدامی کارشناسی کامپیوتر
۷۲۸- طاهره کریمی کارشناسی کامپیوتر
۷۲۹- مهناز حاج زمانی کارشناسی مترجمی زبان انگلیسی
۷۳۰- خدیجه ظفری سعدی کارشناسی مترجمی زبان انگلیسی
۷۳۱- سمیه شیعه کارشناسی حسابداری
۷۳۲- لیلا رضایی کارشناسی حسابداری
۷۳۳- فاطمه نباتی کارشناسی حسابداری
۷۳۴- سید امین سجادیان کارشناسی عمران
۷۳۵- حمید نیکو کارشناسی معماری
۷۳۶- مهرزاد رجایی کارشناسی عمران
۷۳۷-علی هادی کارشناسی IT
۷۳۸- هاشم رضا زاده کارشناسی IT
۷۳۹-  امین محبتی کارشناسی عمران
۷۴۰- احمد رضا شیعه کارشناسی کامپیوتر
۷۴۱-  محمد شیعه کارشناسی کامپیوتر
۷۴۲-  مرتضی رسولی کارشناسی معماری
۷۴۳-  مجتبی نباتی کارشناسی عمران
۷۴۴- سید یحیی یحیوی دانشجوی کارشناسی نقشه کشی دانشگاه آزاد اسلامی تهران مرکز
۷۴۵- فریده شریفی دانشجوی کارشناسی زبان دانشگاه علامه طباطبایی تهران

اسامی محفوظ:
۷۴۶-  امضاء محفوظ  ، فعال رسانه ای و فارغ التحصیل دانشگاه تهران
۷۴۷- امضاء محفوظ ، فوق لیسانس مدیریت اجراییMBA و فعال رسانه ای
۷۴۸- امضاء محفوظ ، دانشجوی دکترای جامعه شناسی و پژوهشگر حوزه فرهنگ
۷۴۹- امضاء محفوظ ، دانشجوی دکترای ارتباطات فعال رسانه ای
۷۵۰- امضاء محفوظ ، فارغ التحصیل کارشناسی مهندسی شیمی دانشگاه صنعتی شریف
۷۵۱- امضاء محفوظ ، دانشجوی دکترای مهندسی مکانیک دانشگاه صنعتی خواجه نصیر
۷۵۲-  امضاء محفوظ ، دانشجوی دکترای صنایع دانشگاه علم و صنعت
۷۵۳- امضاء محفوظ ، فارغ التحصیل کارشناسی اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی
۷۵۴- امضاء محفوظ ، دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی پلیمر دانشگاه صنعتی امیرکبیر
۷۵۵- امضاء محفوظ ، دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت فناوری اطلاعات دانشگاه آزاد علوم تحقیقات تهران
۷۵۶- امضاء محفوظ ، فارغ التحصیل کارشناسی ارشد فلسفه علم دانشگاه صنعتی امیرکبیر
۷۵۷- امضاء محفوظ ، دانشجوی کارشناسی ارشد برق دانشگاه صنعتی شریف
۷۵۸- امضاء محفوظ ، فارغ التحصیل کارشناسی ارشد مهندسی صنایع دانشگاه صنعتی امیرکبیر
۷۵۹- امضاء محفوظ ، فارغ التحصیل کارشناسی ارشد فلسفه علم دانشگاه صنعتی امیرکبیر
۷۶۰- امضاء محفوظ ، فارغ التحصیل کارشناسی ارشد IT دانشگاه صنعتی امیرکبیر
۷۶۱- امضاء محفوظ ، فارغ التحصیل کارشناسی ارشد تجارت الکترونیک دانشگاه صنعتی امیرکبیر
۷۶۲- امضاء محفوظ ، فارغ التحصیل کارشناسی ارشد پدافند غیرعامل دانشگاه صنعتی مالک اشتر
۷۶۳- امضاء محفوظ ، فارغ التحصیل کارشناسی ارشد مهندسی شیمی دانشگاه علم و صنعت
۷۶۴- امضاء محفوظ ، دانشجوی کارشناسی ارشد مواد دانشگاه صنعتی امیرکبیر
۷۶۵- امضاء محفوظ ، دانشجوی کارشناسی عمران دانشگاه صنعتی شریف
 ۷۶۶- امضاء محفوظ ، دانشجوی کارشناسی فیزیک دانشگاه صنعتی شریف
۷۶۷- امضاء محفوظ ، فارغ التحصیل کارشناسی مهندسی مکانیک دانشگاه صنعتی امیرکبیر، طلبه حوزه علمیه مشکوة
۷۶۸- امضاء محفوظ ، دانشجوی کارشناسی مهندسی صنایع دانشگاه صنعتی امیرکبیر
۷۶۹- امضاء محفوظ ، فارغ التحصیل کارشناسی دانشگاه علم و صنعت
۷۷۰- امضاء محفوظ ، فوق لیسانس مدیریت رسانه ؛ صاحب امتیاز و مدیرمسوول ماهنامه مدیریت رسانه
۷۷۱- امضاء محفوظ ، لیسانس مدیریت فرهنگی ؛ فعال سیاسی فرهنگی
۷۷۲- امضاء محفوظ ، فوق لیسانس مهندسی شیمی ؛ مشاور رییس سازمان مدیریت صنعتی
۷۷۳- امضاء محفوظ ، طلبه حوزه علمیه قم و موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره)
۷۷۴- امضاء محفوظ ، فعال فرهنگی، دانشجوی دکترای جامعه شناسی دانشگاه تهران
۷۷۵- امضاء محفوظ ، دانشجوی کارشناسی مدیریت فرهنگی دانشگاه سوره

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار