رییس سازمان امور اقتصادی و دارایی استان مرکزی گفت: مردم مهمترین عامل ایجاد حماسه اقتصادی و محور اساسی تحقق شعار امسال هستند.

میرزاخانی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک افزود: مشارکت و حضور آگاهانه مردم در هشت سال دفاع مقدس، دوران بازسازی اقتصاد و فشار های اقتصادی و تحریم همواره سرنوشت ساز بوده و در حوزه سیاست و اقتصاد این مردم ولایتمدار هستند که در رشد و شکوفائی کشور پیشگام بوده اند.
وی تاکید کرد: به ثمر رسانی تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی امری زمان بر است و باید با برنامه ریزی دقیق افق چشم انداز بیست ساله نظام در دستیابی به قدرت برتر منطقه محقق شود.
رییس سازمان امور اقتصادی و دارایی استان مرکزی افزود: ادامه روند تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی با هدف مقابله با تحریم های اقتصادی و حضور حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری سال 92، از مهمترین دلایل نامگذاری سال جاری توسط مقام معظم رهبری بود.
میرزاخانی تاکید کرد: راهبردهای عملیاتی توسط سازمان امور اقتصادی و دارائی استان به عنوان دستگاه اجرائی در هدایت سرمایه گذاری های داخلی و خارجی در سطح استان تدوین شده و همکاری و مشارکت سایر بخش های مرتبط را می طلبد.
وی یادآور شد: تسهیل امور سرمایه گذاری در استان و شفاف سازی، روان سازی قوانین و مقررات اقتصادی و انعکاس به کمیسیون اقتصادی دولت برای بررسی های کارشناسی لازم از محورهای مهم برنامه های امسال است.
رییس سازمان اقتصادی و دارایی استان مرکزی بیان کرد: صرفه جویی یکی از محورهای مهم در حوزه برنامه های امسال است و نظارت دقیق بر هزینه کرد اعتبارات دستگاه های اجرائی از طریق ذیحسابان پیش بینی شده است.
وی هدایت هدفمند منابع مالی و سرمایه ای و نقدینگی استان به سوی فعالیت های مولد اقتصادی و افزایش سهم ظرفیت های اقتصادی و درآمدهای مالیاتی را از راهبردهای کلیدی در تحقق شعار امسال دانست./ب
برچسب ها: اقتصاد ، دارایی ، اراک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.