یک تحلیلگر سیاسی آمریکایی با اشاره به آمار ۱۷۰۰۰ شهید ترور در کشور گفت: علی‌رغم اینکه بیشترین تهدیدات و تحریکات متوجه ایران بوده، این کشور خویشتن‌داری بسیار زیادی از خود نشان داده است.

به گزارش حوزه سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور)، «جیم دین» که از مدیران پایگاه تحلیلی وترنز تودی است در مقاله‌ای که در وب سایت پرس‌تی‌وی منتشر شد، نوشت: ما همه امیدواریم که مذاکرات ایران و کشورهای عضو گروه ۵+۱ به نتیجه برسد؛ ولی من بیش از پیش مطمئن هستم دلیل اینکه ایران در کانون توجه قرار گرفته، این است که توجه همگان از تهدید واقعی در منطقه برداشته شود.

وی افزود: ایران در طی یک دهه گذشته خویشتن‌داری زیادی از خود نشان داده است، رژیم غاصب صهیونیستی در کنار رژیم جنایتکار بوش هرکاری که می‌توانستند انجام دادند تا در ایران جنگی راه بیاندازند.

وی در ادامه ضمن اشاره به آمار ۱۷۰۰۰ شهید ترور در ایران نوشت که آمریکا و اسرائیل ایران را بارها تحریک کردند؛ از جمله ترور ایرانیان که اقدام تلافی‌جویانه از سوی ایران انتظار می رفت.

دین افزود: آمریکا از مجاهدین خلق ( گروهک تروریستی منافقین) در کشتار ۱۲۰۰۰ نفر از ایرانیان حمایت کرد ولی آمریکایی‌ها از این آمار و حمایت دولتشان از این گروهک تروریستی چیزی نمی‌دانند؛ ولی در مقابل یک نفر صهیونیستی در جنگ اخیر غزه کشته می‌شود و در آمریکا همه از آن باخبر می‌شوند.

این نویسنده آمریکایی ادامه داد: درست است که بخشی از کشتارهای منافقین زمانی رخ داد که تحت حمایت دیکتاتور سابق عراق بودند ولی زمانیکه آمریکا کنترل آنها را بدست گرفت به این گروهک تروریستی اجازه ادامه فعالیت در پایگاه‌هایشان را داد.

وی همچنین منافقین را تنها سربازان در دسترسی خواند که آمریکا و رژیم جعلی صهیونیستی در جهت جاسوسی و تحت‌الشعاع قراردادن ایران از آنها استفاده می‌کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار