شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی از بررسی 19 طرح جامع و تفصیلی شهرهای استان در سال 91 خبر داد

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد مهندس حسنعلی رجب زاده خیبری در بیان عملکرد این مدیریت در طول سال 91 گفت: 2 طرح جامع شهر مشهد و تربت حیدریه و 13 طرح جامع تفصیلی برای شهرهایی همچون کدکن، نشتیفان، سنگان، قاسم آباد، سلامی، چکنه، گلمکان و ... از جمله فعالیتهای صورت گرفته است.

وی ادامه داد: همچنین 4 طرح تفصیلی برای شهرهای خواف، مشهد، توس و بردسکن توسط این حوزه در جلسات کمیته فنی در سال 91 در دست تهیه می باشد.

رجب زاده خاطرنشان کرد: برگزاری مستمر و منظم جلسات متعدد همچون جلسات کمیته فنی کمیسیون ماده 5 استان، جلسات کمیته فنی کارگروه امور زیربنایی و شهرسازی و جلسات نظارت عالیه در شهرهای استان از جمله فعالیت های انجام شده در این حوزه است.

وی ادامه داد: پیگیری برگزاری جلسات کمیسیون ماده 5 استان و کارگروه امور زیر بنایی و شهرسازی استان و تصمیم گیری در خصوص 56 درخواست در 33 جلسه کمیسیون ماده 5 استان و تعداد 76 مورد و تعداد 8 طرح جامع تفضیلی و 4 طرح جامع در کارگروه امور زیربنایی و شهرسازی از سایر اقدامات این حوزه بوده است.

مدیر شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی نظارت بر حسن اجرای طرح های توسعه و عمران در شهرستان ها را از اهداف تشکیل جلسات نظارت عالیه در شهرستان بیان کرد و افزود: با برگزاری این گونه جلسات مسئولان آگاهی لازم نسبت به موضوعات و ضوابط و قوانین اجرایی طرح های توسعه و عمران و همچنین نحوه برخورد با تخلفات شهرسازی در ساختمان های در دست احداث واقع در داخل محدوده ، حریم و خارج از حریم شهرها کسب می کنند./ع


برچسب ها: طرج ، جامع ، شهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.