روز گذشته يك مادر بي رحم آمريكايي به دستور دادگاه ايليونز به گذراندن 50 سال زندان محكوم شد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگارانبه نقل از يونايتد پرس،  وي به جرم قرار دادن نوزادش در كيسه و گذاشتن او در هواي سرد و رهاكردن وي در سال 2004 ميلادي كه منجر به مرگ اين نوزاد شد بازداشت شده بود. 

مقامات قضايي اظهار داشته اند كه در جريان تحقيقات پيرامون "كتي استاكتون" 32 ساله دريافته اند كه وي اين نوزاد را با لباسهاي خونين اش در كيسه پلاستيكي قرار داده بود. "مايكل پيرسون" از مقامات پليس بررسي كننده اين حادثه گزارش داده كه "مقدار قابل توجهي خون در كيسه اي كه نوزاد در آن قرار داشته يافت شده است." 

اين مادر بي رحم آمريكايي از سال 2009 ميلادي بازداشت شد و در ماه فوريه به جرم خود اعتراف كرد. طبق گزارشات منتشر شده اين نوزاد در اثر خفگي جان خود را از دست داده است. 

استاكتون همچنين به مصرف مواد مخدر اعتياد داشته است و بارداري خود را از اعضاي خانواده و دوستانش پنهان كرده بود. او در تاريخ 17 دسامبر سال 2004 ميلادي نوزادش را بدنيا آورد. مقامات پليس همچنين اسكلت دو نوزاد ديگر را نيز در خودروي اين مادر آمريكايي يافته اند اما اظهار داشته اند كه تاكنون مشخص نشده كه آنها زنده بدنيا آمده اند يا خير و تاكنون اتهامات جديدي در مورد قتل آنها از سوي اين مادر آمريكايي مطرح نشده است. 



برچسب ها: مادر ، آمریکایی ، بی رحم ، حبس ، زندان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار