مديريت فروش در کشور بايد از شکل سنتي خارج و با شيوه‌هاي نوين در دنيا صورت بگيرد. در غير اين صورت بازار رقابت را از دست خواهيم داد.

مهراني استاد دانشگاه در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران گفت: مديريت فروش از سوي واحدهاي توليدي و شرکت‌ها به صورت سنتي اداره مي‌شود.
اين استاد دانشگاه ادامه داد: براي بقا و سودآوري بلند مدت شرکت‌ها بايد هزينه‌هاي کوتاه‌ مدت را متحمل شوند.
مهراني اظهار داشت: براي ايجاد برند و حضور مستمر در بازار رضايت مشتري حرف اول را مي‌زند.
وي تصريح کرد: واحدهاي فروش، قلب تپنده شرکت محسوب و نقش مهمي در حضور پر رنگ واحدها در بازار دارد.
اين استاد دانشگاه خاطر نشان کرد: بحث فروش در کشور به طور علمي مورد توجه قرار نمي‌گيرد و کمتر اصول مديريت فروش رعايت مي‌شود./س
برچسب ها: فروش ، بازار ، رقابت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار