افتخار آفرینان زنجانی از مسابقات بین المللی دوومیدانی جانبازان و معلولین امارات در میان استقبال مسئولین وعلاقه مندان بازگشتند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران  زنجان ،ملی پوشان جانباز و معلول استان زنجان پس از مدال آوری در مسابقات بین المللی دوومیدانی جانبازان و معلولین امارات در میان استقبال مسئولین و علاقمندان به ورزش ،بازگشتند.

 در این مراسم رئیس هیات جانبازان و معلولین استان زنجان گفت: مسابقات بین المللی از سطح بسیار خوبی برخوردارد بود که در آن شاهد حضور تعداد زیادی از ورزشکاران از 33 کشور بودیم که در میان آنان ورزشکاران صاحب نامی در سطح جهان نیز حضور داشتند.

 مرادی افزود: کاروان ورزشی ایران در این رقابتها خوب ظاهر شد و توانست با حضور 11 ملی پوش خود که سه تن از آنان از زنجان بودند 12 نشان رنگارنگ را برای کشورمان به ارمغان بیاورند.

 وی ادامه داد: در این پیکارها زنجانی ها نیز 5 مدال را برای کشورمان به ارمغان آوردند که احمد اجاقلو در ماده های دو 100 متر و 200 متر به 2 نشان طلا دست یافت، خود بنده در ماده های پرتاب دیسک و وزنه 2 نشان برنز کسب کردم و حبیب اله ندرلو نیز در ماده پرتاب دیسک صاحب مدال برنز شد.

 رئیس هیات جانبازان و معلولین استان زنجان ،خاطر نشان کرد: این مسابقات به منزله کسب سهمیه حضور در رقابتهای آسیایی و جهانی بود که خوشبختانه بچه های ایران موفق به کسب این سهمیه شدند./ع

 

برچسب ها: افتخار ، آفرینان ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.