موسسه کارگزار روابط عمومی با توجه به استقبال از چاپ تنها سالنامه تخصصی روابط عمومی ایران، شماره سوم آن را در سال 1392 منتشر نمود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، موسسه کارگزار روابط عمومی با توجه به استقبال از چاپ تنها سالنامه تخصصی روابط عمومی ایران، شماره سوم آن را در سال 1392 منتشر نمود.
 
مشخصات سالنامه
این سالنامه در چهار رنگ در قطع خشتی، جلد گالینگور و با استفاده از کاغذ مناسب با مشخصات زیر تهیه و منتشر خواهد شد:
در این سالنامه مخاطب با کامل ترین روزنگار و وقایع، مناسبت ها و رویدادهای حوزه روابط عمومی مواجه می شود که منطبق بر دانایی محوری بوده و با رویکردی آموزشی به ارایه نکات کاربردی و موردنیاز اعضای خانواده روابط عمومی کشور پرداخته شده است.
 
محتوای سالنامه
- روزنگار روابط عمومی ایران
- روابط عمومی ایران از نگاه صاحب نظران، مدیران و کارشناسان
- آشنایی با رویدادهای مهم روابط عمومی
- چکیده ای از مهم ترین اندیشه های روابط عمومی
- ثبت نشان های افتخار حوزه روابط عمومی و ارتباطات در "سالنامه تخصصی روابط عمومی"
- معرفی تازه های نشر در سال 1391
- مطالب آموزشی و کاربردی از ایران و جهان
- ارائه مطالب پژوهشی در قالب اطلاع رسان
از این پس فهرست برترین های روابط عمومی ایران که همزمان با برگزاری کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران اهدا می شود سالانه در بخشی ویژه در سالنامه تخصصی روابط عمومی که توسط موسسه کارگزار روابط عمومی طراحی و منتشر می شود، ثبت و درمستندات مکتوب این حوزه ماندگار خواهد شد.
این اقدام درجهت مستند سازی و ثبت عنوان و نام، افراد، موسسات، سازمان ها و نهادهایی صورت می گیرد که با اقدامات موثر و شایسته خود در میدان رقابتی و حرفه ای روابط عمومی و ارتباطات به شایستگی های لازم دست یافته و پس از بررسی و ارزیابی فعالیت های شاخص و کارآمد خود موفق به دریافت نشان افتخار شده اند.
این اقدام در پی درخواست و پیشنهاد کارشناسان و مدیران روابط عمومی کشور در نطرخواهی های دوره ای موسسه کارگزار روابط عمومی صورت گرفته است و امید است پاسخ به این درخواست صنفی و حرفه ای بتواند باعث تشویق و ترغیب مدیران و کارشناسان این حوزه در نقش آفرینی بیشتر در میدان رقابت در این زمینه شده و به ثبت افتخارات نقش آفرینان موثر در این حوزه کمک کند./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار