رییس ستاد مرکزی سفرهای کشور با حضور در محل ستاد تسهیلات سفر استان البرز، مدیریت تردد و اسکان گردشگران نوروزی این استان را مطلوب ارزیابی کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، منوچهر جهانیان با حضور در محل ستاد تسهیلات سفر استان البرز، نحوه خدمت رسانی خادمین نوروزی این استان را از نزدیک مورد ارزیابی قرار داد و گفت: با توجه به اینکه استان البرز تا کنون به عنوان دومین استان از نظر تردد مسافران نوروزی به ثبت رسیده است؛ لذا نحوه خدمت رسانی خادمین نوروزی ستاد تسهیلات سفر این استان در زمینه جابه جایی، اسکان و فراهم آوردن امکانات مورد نیاز گردشگران قابل توجه بوده است.
وی با بیان اینکه در این بازدید نحوه فعالیت ستاد اسکان استان البرز نیز مورد ارزیابی قرار گرفته است؛ خاطر نشان کرد: به کارگیری مطلوب از کلاس های درس آموزش و پرورش، برپایی کمپ های موقت و نیز راه اندازی مراکز اطلاع رسانی و هدایت گردشگران به سوی مراکز اقامتی تعیین شده از اهم فعالیت خادمین نوروزی البرز به شمار می آید.
جهانیان در ادامه ضمن بازدید از مرکز مدیریت راه های استان البرز یادآور شد: نظر به اینکه البرز پذیرای بیشترین میزان تردد مسافران نوروزی است؛ لذا فعالیت مستمر مرکز مدیریت راه های استان البرز توانسته با کنترل بار ترافیکی و هدایت خودروها تسهیل در عبور و مرور گردشگران را فراهم آورد.
گفتنی است رییس ستاد مرکزی سفرهای کشور همچنین ضمن بازدید از پایگاه های هلال احمر، امداد ونجات و اطلاع رسانی با تعدادی از گردشگران این استان نیز به گفتگو پرداخت و از نزدیک میزان رضایتمندی آنان را مورد بررسی قرار داد./ي2
برچسب ها: جهانیان ، سفر ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار