معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و رئیس ستاد دائمی تسهیلات سفر كشور گفت: 23میلیون و 751 هزار مسافر نوروزی در مرحله اول سفرها، از 28 اسفندماه 91 تا سوم فروردین ماه 92 در كشور اسكان یافتند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد :

منوچهر جهانیان افزود: این میزان اقامت در هتل ها، مهمانپذیر ها، و هتل آپارتمان های كشور نسبت به سال گذشته، 42.5 درصد رشد داشته است.

وی تصریح كرد: در مرحله اول سفرهای نوروزی، استان های خراسان رضوی، مازندران، فارس و اصفهان تاكنون بیشترین مسافر نوروزی را پذیرا بودند.

وی ادامه داد: 11 میلیون و 350 هزار نفر نیز طی این مدت از موزه ها و كاخ موزه ها و مجموعه های فرهنگی و تاریخی دیدن كردند كه نسبت به سال قبل رشد 37 درصدی داشته است.

جهانیان افزود: در این بازه زمانی همچنین، 17 میلیون و 270 هزار مسافر نوروزی از جشنواره صدای بهار در مراكز استان ها دیدن كردند.

وی گفت: هشت هزار و 151 بازدید بازدیدهای نظارتی در مرحله اول سفرهای نوروزی با همكاری سازمان تعزیرات حكومتی، وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشكی و وزارت صنعت، معدن و تجارت صورت گرفت.

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، و رئیس ستاد دائمی تسهیلات سفرهای كشور، به منظور دیدار از روند خدمت رسانی به گردشگران ورودی به استان چهارمحال و بختیاری، به این استان سفر كرد./س

برچسب ها: اسکان ، مسافر ، نوروزی ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.