معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، و رئیس ستاد دائمی تسهیلات سفرهای كشور گفت: 37 مركز اقامتی، پذیرایی و شركت ارائه دهنده خدمات مسافرتی و گردشگری متخلف در سطح كشور لغو مجوز شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد :

منوچهر جهانیان در دیدار از غرفه های جشنواره ملی صدای بهار در شهركرد، اظهار داشت: در مرحله اول سفرهای نوروزی از 28 اسفندماه 91 تا سوم فروردین ماه 92، كمیته فنی نظارت در محل تخلف تشكیل و مراكز متخلف، لغو مجوز و پلمپ شد.

وی ادامه داد: شكایت های مردم در سفرهای نوروزی از مراكز اقامتی و شركت های خدمات مسافرتی در سال جاری نسبت به سال قبل 48 درصد كاهش یافته است.

جهانیان تصریح كرد: در تعطیلات نوروز 1392 نرخ اقامت در مراكز اقامتی افزایش نیافت و در كشور نیز، بین پنج تا 10 درصد و در برخی استان ها تا 50 درصد تخفیف در مراكز اقامتی اعمال شد.

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، و رئیس ستاد دائمی تسهیلات سفرهای كشور، از مردم خواست؛ پیشنهادات و انتقادات خود را با تلفن گویای 09679 و تلفن شبانه روزی 66582168 و 66582169 به ناظران این سازمان اطلاع دهند.

وی، همچنین با بیان توانمندی های استان چهارمحال و بختیاری در جذب گردشگر، ادامه داد: همكاری بین بخشی دستگاه های عضو ستاد تسهیلات سفر باعث شده این استان به عنوان یك مقصد گردشگری جدید به هموطنان معرفی شود.

جهانیان گفت: با بررسی های انجام شده، ضریب اشغال تخت هتل ها، مهمانپذیرها و هتل آپارتمان های چهارمحال و بختیاری در نوروز سال جاری 100 درصد بوده است.

رئیس ستاد دائمی تسهیلات سفرهای كشور افزود: ماندگاری مسافران نوروزی در چهارمحال و بختیاری می تواند تبلیغی موثر برای معرفی این استان به سراسر كشور برای سفر در طول سال باشد.

جهانیان گفت: استان چهارمحال و بختیاری قابلیت ها و ظرفیت های ویژه ای برای توسعه گردشگری دارد و این مهم می تواند عاملی برای رونق اقتصادی استان باشد.

رئیس ستاد دائمی تسهیلات سفرهای كشور افزود: جشنواره صدای بهار نیز در این استان به نحو مطلوبی برگزار شده و توانسته است صنایع دستی و جاذبه های گردشگری را به مسافران نوروزی معرفی كند.

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، و رئیس ستاد دائمی تسهیلات سفرهای كشور، به منظور دیدار از روند خدمت رسانی به گردشگران ورودی به استان چهارمحال و بختیاری، به این استان سفر كرد. /س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.