براثر انفجار انتحاری که با هدف کشتن یک فرمانده بلندپایه پلیس پاکستان در شهر پیشاور صورت گرفت دستکم شش نفر کشته و دوازده تن دیگر زخمی شدند.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شین هوا؛هنوز مشخص نیست آیا عبدالمجید مروت فرمانده نیروهای شبه نظامی دولتی پاکستان در استان خیبر پختونخواه، در این حمله آسیب دیده است یا خیر.
ارشد خان از مسئولان پلیس پاکستان گفت هدف این حمله عبدالمجدید مروت بود. این حمله زمانی روی داد که این مسئول بلندپایه پلیس پاکستان در حال عبور از یک ایست بازرسی پلیس در منطقه ای شلوغ در پیشاور بود.

سید جمال شاه سخنگوی بیمارستان اصلی شهر پیشاور گفت تاکنون شش جسد از جمله جسد دو زن به این بیمارستان آورده شده است و دوازده نفر نیز زخمی شده اند.

تاکنون هیچکس مسئولیت این انفجار را به عهده نگرفته است با این حال نیروهای پلیس و شبه نظامیان دولتی پاکستان اغلب توسط طالبان پاکستان مورد حمله قرار می گیرند.

در آستانه انتخابات مهم یازدهم مه در پاکستان خشونت در مناطق شمال غربی این کشور افزایش یافته است. انتخابات آتی نخستین انتخابات در تاریخ پاکستان خواهد بود که در پی آن قدرت از یک دولت منتخب به یک دولت منتخب دیگر منتقل می شود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار