بدون رودربایستی با یکدیگر برای بهتر شدن کارها بازی‌ها و آثار را بدور از عداوت ها و دشمنی ها قضاوت کنیم.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران، شب گذشته در برنامه "سین مثل سریال"، "ستاره اسکندری" بازیگر گفت: برگزاری هر نوع جشنواره‌ای به بهتر شدن کارها کمک می کند و هیچ رسانه‌ای همانند تلویزیون نقش تاثیرگذاری در بالا بردن سطح فرهنگی ندارد بنابراین این موضوع رسالت تلویزیون را سنگین تر می‌کند.
وی ادامه داد: شتابزدگی امروزه کمیت را بیش تر از کیفیت کرده است و امروزه بحث سینمایی کودک و کارهای تلویزیونی برای کودکان به طور تقریبی دیگر وجود ندارد ما باید در نگاه مان نسبت به توجه به کمیت تا کیفیت تجدید نظر کنیم واقعیت و نیاز جامعه و مردم را نیز بدانیم.
این بازیگر عنوان کرد: باید در بحث هنر مبانی اصولی را با غلبه بر تعارف نقد کنیم زیرا آن تخصص موجود میان اهالی این عرصه در حال از بین رفتن است و همین یک هنرمند را با بی‌انگیزگی تبدیل به یک کارمند بازیگری می کند که با از دست دادن شعائر خود دیگر خیلی نزدیکی و غرابت با هنر ندارد.
"اسکندری" اظهار داشت: ما باید بدون رودربایستی و بدور از دشمنی و عدوات کارها و اشخاص را قضاوت کنیم تا من نوعی به عنوان یک بازیگر محلی برای نشان دادن توانایی‌های خود داشته باشم برای من و دیگران تلویزیون مأمنی برای کار کردن است و کسانی که قصد کار کردن در این حوزه را ندارند با کناره گیری اجازه کار کردن را به دیگران بدهند./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار