حضور بازیگرانی چون مریلا زارعی و هانیه توسلی نیز بهرام توکلی را راضی نکرد تا در نشست خبری فیلمش شرکت کند.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران، دومین روز از سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر در حالی روز خود را به پایان رسانید که جشنواره بعد از اقامه نماز جمعه کار خود را آغاز کرده بود.
فیلم سینمایی "آفتاب، مهتاب،زمین" اولین فیلم سینمایی نمایش دهنده در دومین روز جشنواره فیلم فجر در برج میلاد بود. "علی قوی تن" کارگردان این فیلم در نشست خبری آن عنوان کرده بود کاش جدول نمایش فیلم ها تغیر پیدا نمی کرد تابازیگران فیلم من که تماما بومی بودن اینجا حضور پیدا می کردند.

او که از ساخت این فیلم بسیار ابراز خرسندی کرده گفته است: ای کاش به جای اینکه "آفتاب، مهتاب، زمین" 11دهمین کارم باشد دومین کارم بود.

دومین فیلم به نمایش در آمده در برج میلاد فیلم سینمایی "تابستان طولانی"به کارگردانی علی خزاعي فر بود که ترجیح داده بود از هیچ بازیگری در فیلمش استفاده نکند و صرفا افرادی بودی در آثارش استفاده کرده بود تهیه کننده این کار نیز ایده فیلمش را براساس گفته ای از مقام معظم رهبری گرفته بود.

گفتنی است، جشنواره امروز میزبان میهمانان داخلی و خارجی بسیاری بود و بازیگرانی چون پگاه آهنگرانی، مریلا زارعی، مازیار میری، محمد رضا شریفی نیا، مهراوه و ملیکا شريفي نيا، هانیه توسلی، مهوش وقاری، لیلابلوکات، ستاره اسکندری نیزحضور داشتند و به تماشای فیلم سینمایی "آسمان زرد کم عمق "نشستند. این فیلم به نسبت دیگر فیلم های به نمایش در آمده در برج مخاطب و بازیگر داشت.

یکی دیگر از اتفاقات جالب امروز این بود که بهرام توکلی خود به تماشای فیلمش با مخاطب نشست اما در جلسه پرسش و پاسخ فیلمش حاضر نشد و در نهایت این نشست خبری لغو شد.
همچنین رئیس تلویزیون لهستان نیز در جشنواره حضور پیدا کرد.
جشنواره میزبان هنرمندان، مجریان و مخاطبان بسیاری بود.
 فیلم آخر دومین روز از جشنواره نیز فیلم سینمایی "دل بی قرار "به کارگردانی قربان محمدپور بود.
گفتنی است که امسال جشنواره میزبان برنامه های مختلف رادیوو تلویزیونی شده که نسبت به سال گذشته افزایش داشته است./ي2
 
براي مشاهده آخرين اخبار، تصاوير و فيلم هاي جشنواره اينجا را كليك كنيد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار