ایفای بازی متفاوت در فیلم ها بیشتر از جایزه سیمرغ برایم ارزش دارد.

"کامران تفتی" بازیگر در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران در خصوص فیلم های روز اول جشنواره فیلم فجر گفت: دو فیلم "هیچ کجا هیچ کس" و" گناهکاران" را در روز اول جشنواره دیدم و هر دو شروع و ایده خوب داشتند اما در اجرا دچار نقص ها شدند.

وی ادامه داد: خاصیت سینمای ایران به این گونه است که برخی از فیلمنامه ها شروع قابل قبولی دارند اما در اجرا و پرداخت به درستی عمل نکردند.

تفتی در خصوص فیلم "هیچ کجا و هیچ کس" عنوان کرد: این فیلم شروع فوق العاده ای داشت و این تصور که شاهد سینمای درستی در این فیلم بودیم اما در ادامه با تغییر مسیر فیلم افت بسیاری در فیلم اتفاق افتاد.

وی تاکید کرد: امیدوارم از سایر فیلم های جشنواره شاهد ریتم و فضای بکری باشیم تا از این طریق چرخ جشنواره فیلم فجر سریعتر بچرخد.

تفتی در خصوص حضور خود در جشنواره فیلم فجر اظهار داشت: امسال با فیلم "رسوایی" به کارگردانی مسعود ده نمکی در جشنواره حضور دارم که نقش شخصیتی خوب شهری از اهالی محله پامنار را ایفا کردم که تقریبا نسبت به سایر نقش های فیلم خاکستری است.

وی در مورد انگیزه دریافت جایزه ای جشنواره خاطرنشان کرد: جایزه برایم خیلی اهمیت ندارد وعلاقه مندم بیشتر از جایزه های سیمرغ نقش های متفاوتی را بازی کنم./ي2

براي مشاهده آخرني اخبار، تصاوير و فيلم هاي جشنواره اينجا را كليك كنيد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار