مسئول ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري شهرستان نيشابور گفت: موسيقي مقامي در ايام نوروز در آرامگاه نيشابور برگزار مي‌شود.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد به نقل از روابط عمومي ستاد تسهیلات زائران خراسان رضوی، محمد اسماعيل اعتمادي درارتباط با برنامه‌هاي ميراث فرهنگي اين شهرستان در ايام نوروز اظهاركرد: نمايشگاه بزرگ صنايع دستي در رباط شاه عباسي و سايت خدمت رساني در ميدان بسيج از ديگر برنامه‌هاي پيش بيني شده در ايام نوروز است.

وي افزود: بهره‌برداري نمايشگاه كتاب در باغرود و همچنين نمايشگاه عكس در شادي و يافته‌هاي باستان شناسي و نمايشگاه عكس فعاليت‌هاي مرمتي در مجموعه قدمگاه از ديگر برنامه‌هاي ميراث فرهنگي نيشابور است.

مسئول ميراث فرهنگي صنايع دستي و گردشگري شهرستان نيشابور گفت:

چادر راهنماي مسافران در مسجد بين راهي اهل بيت و توليد و توزيع 10 هزار جلد نقشه توريستي از ديگر برنامه‌هاي نوروزي در نيشابور است.

وي تصريح كرد: همزمان با آغاز سال نو نمايشگاه بزرگ صنايع دستي هنرمندان نيشابور در محل كاروانسراي شاه عباسي نيشابور برگزار شد كه در اين نمايشگاه 22 غرفه در رشته‌هاي مختلف از قبيل فيروزه تراشي سفالگري منبت كاري برگزار شد.

اعتمادي افزود: همچنين غذاها و خوراكي‌هاي محلي نيشابور نيز با استقبال خوب گردشگران رو به رو شده است.

وي يادآور شد: اجراي موسيقي و رقص اسب چوبي توسط هنرمندان نيشابوري در ايام نوروز در محل آرامگاه عطار برگزار شد.

گفتني است شكايات زائران و مجاوران بارگاه رضوي از طريق شماره تماس‌هاي 2-7283001 و 7045 و سايت razavi-chto.ir و سامانه پيامكي 3000611 ستاد تسهيلات زائران خراسان‌رضوي پيگيري مي‌شود. /س


برچسب ها: مسئول ، میراث ، فرهنگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.