عضو هیأت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، با بیان اینکه به طور حتم اگر دو سال دیگر ایران در تحریم‌ها قرار داشته باشد، سیاست اقتصاد بدون نفت در کشور پیاده سازی و عملیاتی می‌‌شود، گفت: با تبعیت از منویات رهبر معظم انقلاب تحریم‌ها و تهدیدها در آینده به فرصت‌های بزرگ برای کشور تبدیل می‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / منصور حقیقت‌پور با یادآوری فرمایشات رهبر معظم انقلاب در شهر مقدس مشهد درباره برخورد جدی ایران با اقدامات احتمالی رژیم صهیونیستی و اظهارات روز گذشته اوباما در رابطه با امکان افزایش تحریم‌ها در قبال ایران، گفت: به طور حتم چسبندگی و مرتبط بودن منافع امریکا و رژیم صهیونیستی به یکدیگر امری شفاف و واضح است و بر هیچ کشوری این موضوع پوشیده نیست.

نماینده مردم اردبیل، نیر و نمین در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه در شرایط کنونی امریکا توان دفاع نظامی از سرزمین‌های اشغالی را ندارد، افزود: به طور حتم اگر امریکا توان حمایت از رژیم صهیونیستی را داشت، در جنگ‌های ۳۳ روزه، ۲۲ روزه و هشت روزه دست به تحرکات نظامی می‌زد، حال اینکه امریکا به علت عجزش قادر به حمایت از این رژیم نیست، از طرف دیگر خود امریکایی‌ها بسیار آسیب‌پذیرتر از رژیم غاصب صهیونیستی هستند.

وی با تأکید بر اینکه فرمایشات رهبر معظم انقلاب درباره برخورد جدی با رژیم صهیونیستی بر پایه اطلاعات دقیق و صحیح از توانمندی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی بوده است، تصریح کرد: به طور حتم اگر رژیم صهیونیستی درباره با ایران به کوچک‌ترین اقدام احمقانه‌ای دست بزنند، بی شک منویات رهبر معظم انقلاب اجرایی و رژیم اشغالگر قدس با خاک یکسان می‌شود.

این نماینده مردم در مجلس نهم، با اعلام اینکه امریکایی‌ها باید حد و مرز خود را درباره ارتباط با رژیم صهیونیستی بشناسند، گفت: اگر سران کشور امریکا دارای قدرت تفکر هستند نباید سرنوشت خود را به رژیم صهیونیستی گره بزنند.

حقیقت‌پور با یادآوری اظهارات اوباما در رابطه با امکان افزایش تحریم‌ها در قبال ایران، افزود: به طور یقین اگر تحریم‌ها در قبال ایران کارساز بود تا کنون این اقدامات باید جواب می‌داد.

وی ادامه داد: در ۳۴ سال اخیر و به ویژه در دو سال اخیر جمهوری اسلامی ایران مورد آماج انواع تحریم‌های نظام سلطه و غرب قرار گرفته است، اما خوشبختانه و با کمک خداوند و تدابیر هوشمندانه رهبر معظم انقلاب، ایران تاکنون از سد تمام تحریم‌های به اصطلاح شکننده و فلج کننده گذشته است.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، با بیان اینکه به طور حتم اگر دو سال دیگر جمهوری اسلامی در تحریم‌ها قرار داشته باشد، سیاست اقتصاد بدون نفت را در کشور پیاده سازی و عملیاتی می‌‌شود، یادآور شد: به طور حتم با تبعیت از منویات رهبر معظم انقلاب تحریم‌ها و تهدیدها در آینده به فرصت‌های بزرگ برای کشور تبدیل می‌شود./س

برچسب ها: اردبیل ، تبدیل ، تحریم ، به ، فرصت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.