عضو کمیسیون اقتصادی گفت:‌ اقتصاد مقاومتی بهترین راه تحقق "حماسه اقتصادي" خواهد بود و ما در ادامه مسیر پیشرفت چه با چالش غرب مواجه باشیم و چه نباشیم باید اقتصاد و مولفه‌های آنرا به صورت مقاومتی تعریف و هدایت کنیم.

محمدحسین میرمحمدی نماینده گلپایگان و خوانسار، در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به نامگذاری سال جدید با عنوان "حماسه سیاسی حماسه اقتصادی" از سوی مقام معظم رهبری گفت: دو عرصه سیاست و اقتصاد دارای اهمیت خاصی است لذا حضور و مشارکت همه‌جانبه مردم برای ایجاد حماسه در این دو عرصه لازم است.
 
عضو کمیسیون اقتصادی افزود: مقام معظم رهبری با توجه به اقتضای زمان و نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری بحث حماسه سیاسی را مطرح کردند، لذا مردم، گروه‌های سیاسی، تشکل‌های صنفی و اجتماعی و احزاب باید با حضور پرشور خود در عرصه انتخابات این حماسه سیاسی را رقم بزنند.  
 
وی ادامه داد: مسئولین دولتی باید در این زمینه فضا را آماده کرده و ظرفیت‌های لازم را فراهم کنند تا مشارکت حداکثری در انتخابات را شاهد باشیم و حماسه سیاسی واقعی را با حضور پرشکوه در انتخابات معنا کنیم.  
 
نماینده گلپایگان و خوانسار گفت: در حوزه حماسه اقتصادی، اقتصاد مقاومتی بهترین راهکار خواهد بود و ما در ادامه مسیر پیشرفت چه با چالش غرب مواجه باشیم و چه نباشیم باید اقتصاد و مولفه‌های آنرا به صورت مقاومتی تعریف و هدایت کنیم.  
 
میرمحمدی تصریح کرد: ما در سال‌های اخیر اصلاح نظام اقتصادی را مدنظر داشته و از طرفی با تحریم‌های دشمن علیه کشورمان مواجه بودیم اما قطعا با مبنا قراردادن اقتصادی مقاومتی می‌توانیم اقتصادی بسازیم که بتواند روی پای خود بایستد.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد:‌ در مسیر ساختن حماسه اقتصادی حضور مردم، تدبیر مسئولین، دولت و قوه قضاییه از اوجب واجبات است تا انشاءالله کار حماسی صورت گیرد. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار