نماينده مردم اصفهان در مجلس با اشاره به نامگذاري سال 92 به نام "حماسه سياسي و حماسه اقتصادي" از سوي مقام معظم رهبري گفت: نام‌گذاري سال جديد با اين عنوان، نشانگر اين است که در دو عرصه سياسي و اقتصادي بايد برنامه‌ريزي دقيق و قوي وجود داشته باشد.

عباس مقتدايي خوراسگاني نماينده اصفهان در مجلس، در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، با اشاره به نام‌گذاري سال 92 به نام "حماسه سياسي و حماسه اقتصادي" از سوي مقام معظم رهبري گفت: نام‌گذاري سال جديد با اين عنوان، نشانگر اين است که در دو عرصه سياسي و اقتصادي بايد برنامه‌ريزي دقيق و قوي وجود داشته باشد.

سخنگوي کميسيون آموزش و تحقيقات افزود: لازمه دستيابي به حماسه سياسي و اقتصادي؛ اوج حضور، دانايي، هوشياري‌، توجه به هدف و عزم جدي براي رسيدن به پيروزي در برابر دشمن مشترک است. 

وي ادامه داد: دشمن به دنبال اين است که عرصه سياست و اقتصاد کشورمان دچار رکود و سکون شود لذا ملت ايران و حتي ملل دوستدار انقلاب اسلامي بايد با يکديگر همکاري و همراهي داشته باشند تا حماسه‌‌اي در ايران شکل بگيرد.

نماينده اصفهان با اشاره به کلمه حماسه در شعار سال جديد از سوي رهبري تصريح کرد: حماسه فراتر از اقدامات عادي و پديده‌اي خارق‌العاده است که در نامگذاري سال جديد آورده شده است بنابراين تحقق خواست مقام معظم رهبري که امام امت اسلامي است، ضرورت مردم ايران و مسلمانان جهان است.

مقتدايي گفت: رسانه‌ها، تعاوني‌ها، مديران دولتي، بنگاه‌هاي اقتصادي و تک تک آحاد مردم بايد براي دستيابي به حماسه برنامه‌ريزي کنند و در قبال اين امر مسئوليت دارند و بايد به همه ابعاد آن آگاهي داشته باشند. 

سخنگوي کميسيون آموزش و تحقيقات افزود: تبيين معنا و مفهوم حماسه اولين قدم در روزها و ماه‌هاي آتي است، تا به سرعت هدف‌گزاري‌هاي مبتني بر برنامه‌ريزي در ابعاد مختلف اين مهم را داشته باشيم.

وي در پايان خاطر نشان کرد:: رسالت اين امر مهم هم بر دوش اساتيد دانشگاه‌‌‌‌ها که به‌عنوان افسران جنگ نرم شناخته‌ شده‌اند، هم بر عهده مديراني که امور کشور را برنامه‌ريزي مي‌کنند و هم بر عهده آحاد ملت است تا همچون سلول‌هاي يک بدن همگام با هم، زمينه ايجاد حماسه سياسي و اقتصادي در جامعه را فراهم کنند. 

انتهاي پيام/
برچسب ها: حماسه ، سیاسی ، اقتصادی ، هدف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار